;
coinex

یک کابل شارژ آیفون وجود دارد که حافظه عظیم 128GB از محتوای شما را ذخیره می کند

حتی اگر یک نسخه 128GB از آیفون 6 و 6 پلاس وجود داشته باشد، مصرف کنندگانی وجود دارند که ترجیح نمی دهند هزینه ای نجومی را صرف خرید یکی از این تلفن ها کنند، حتی اگر نیاز به ذخیره مقدار زیادی محتوا داشته باشند.

حتی اگر یک نسخه 128GB از آیفون 6 و 6 پلاس وجود داشته باشد، مصرف کنندگانی وجود دارند که ترجیح نمی دهند هزینه ای نجومی را صرف خرید یکی از این تلفن ها کنند، حتی اگر نیاز به ذخیره مقدار زیادی محتوا داشته باشند. از همین رو دیگر گزینه های ذخیره سازی خارجی برای صاحبان آیفون وجود دارد. به فهرست این گزینه های ذخیره سازی ، به زودی می توانیم PhotoFast MemoriesCable را اضافه کنیم.

از MemoriesCable می توان برای شارژ آیفون استفاده کرد و یا به وسیله آن قادر خواهیم بود آیفون را با کامپیوتر و یا دستگاه های دیگر همگام کنیم درست مانند کابل عادی که همراه آیفون است. هنگامی که از PhotoFast استفاده می شود، به اندازه 128GB از عکس ها، فیلم ها، آهنگ ها و مطالب دیگر، قابل ذخیره سازی خواهد بود.

به لطف استفاده الزامی از آی دی لمسی این وسیله جانبی، یک لایه امنیتی موجود می باشد که محتوای ذخیره شده را از دید کسانی که نمی خواهیم آن ها را ببینند حفظ خواهد کرد.

این وسیله جانبی هنوز اعلان نشده است، اما ما متوجه شدیم که در نسخه های حافظه ذخیره سازی 64GB و 128GB در دسترس خواهد بود. در حال حاضر قیمت گذاری آن مشخص نیست، بدیهی است اینکه آیا MemoryCable جز ابزار مهم مورد استفاده توسط صاحبان بی شمار آیفون خواهد بود یا خیر، قیمتش را تعیین خواهد کرد و در واقع قیمت گذاری آن بستگی به استقبال کاربران آیفون خواهد داشت.

.

منبع: phonearena


عصزتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر