;
coinex

لینکداین بعد از واکنش شدید کاربران قابلیت اکسپورت کانتکت را برمی گرداند

لینکداین پی برده است که مردم واقعا دوست ندارند منتظر اطلاعات تماس خود بمانند. چند روز پیش درست در اواخر هفته گذشته، ظاهرا برای تضعیف برنامه های مخرب شخص ثالث، این شرکت ابزار اکسپورت فایل CSV و VCF خود را برداشت.

لینکداین پی برده است که مردم واقعا دوست ندارند منتظر اطلاعات تماس خود بمانند. چند روز پیش درست در اواخر هفته گذشته، ظاهرا برای تضعیف برنامه های مخرب شخص ثالث، این شرکت ابزار اکسپورت فایل CSV و VCF خود را برداشت.

ویژگی اکسپورت کانتکت لینکداین این امکان را می دهد تا شما به راحتی کانتکت های مربوط به خود را به عنوان یک فایل CSV یا VCF دانلود کنید. البته با حذف این ویژگی شما هنوز هم می توانید داده ها را با درخواست یک آرشیو از شرکت دریافت نمایید، اما این روند تا 72 ساعت زمان می برد.

کاربران شدیدا اعتراض کردند زیرا نمی خواستند سه روز منتظر بمانند. در آن حالت جامعه کسب و کار گرای لینکداین هیجان انگیز نبود، بنابراین به سرعت از مسیر برگشت، این شرکت بیان کرد: “ما صدای اعتراض شما را بلند و واضح شنیده ایم و بلافاصله ترتیب اثر دادیم و لینک دانلود CSV را برگرداندیم.” با این حال، با توجه به گزارشاتی که در آن ها اشاره شده هدف لینکداین حذف این ویژگی است، این شرکت باید پروسه را تغییر دهد که مدت زمان انتظار طولانی مدت سه روز خود را به چند دقیقه برساند و اگر آن ها به این مهم دست یابند، این ویژگی را دوباره بر خواهند داشت.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر