;
coinex

کمپانی نینتندو قصد ساخت مانیتور خواب با پروژکتور را دارد

شرکت نینتندو اولین بار قصد ساخت این مانیتور های خواب را به عنوان بخشی از برنامه ی "کیفیت زندگی" خود درسال 2014 اعلام کرد. هم اکنون به لطف پتنتِ منتشر شده اخیر که توسط اعضای گروه NeoGAF فاش شده است ایده ای ازساختار احتمالی این سیستم داریم.

شرکت نینتندو اولین بار قصد ساخت این مانیتور های خواب را به عنوان بخشی از برنامه ی “کیفیت زندگی” خود درسال 2014 اعلام کرد. هم اکنون به لطف پتنتِ منتشر شده اخیر که توسط اعضای گروه NeoGAF فاش شده است ایده ای ازساختار احتمالی این سیستم داریم.

این شرکت بازی سازی ظاهرا قصد ساخت گجت هایی ساعت مانند دارد که از سنسور های بسیاری تشکیل شده و همچنین به یک پروژکتور مجهز شده اند. از آنجایی که اسناد مربوطه اکثرا به زبان ژاپنی است ما فقط خلاصه و طرح هایی از وسیله را داریم که راجع به آن نظرمی دهیم که میتوانید در زیر زوایای پنهان آن را مشاهده نمایید.

nintendo-sleep-monitor-lede
در این مرحله هنوز کاملا مشخص نیست که این مانیتورهای خواب یک سیستم دو قطعه ای هستند یا فقط وسیله ای شبیه به گوشی های هوشمند به همراه قالبی بریا نگه داشتن آن، می باشند.

در هر حال این ردیاب های نینتندو به یک سنسور میکروفون و دوربین مجهز خواهند شد که دمای بدن و نبض را از بین موارد دیگر پیگیری و ثبت می کند، در ادامه از این اطلاعات استفاده می کند تا حالت روحی و هیجانات شخص را ارزیابی کرده و بعد امتیاز خواب او رو محاسبه می نماید و در نهایت نتیجه ی این محاسبات و نتایج دیگر روی دیوار یا سقف اتاق به نمایش گذاشته می شود.

بدون شک برای بعضی از مردم تمام این تشکیلات غیر قابل اعتماد و عجیب به نظر خواهد رسید اما باید به این نکته توجه کرد که این تنها یک پتنت محسوب می شود.

زمانی که نینتندو محصول خود را ارائه کند قطعا ویژگی های این محصول مشخص می شود که بنا به گفته NeoGAF این اتفاق در سال 2016 خواهد افتاد.

.

منبع: engadget


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر