;
coinex

تاریخ انتشار و قیمت گلکسی اس۶ اج پلاس

برای اولین بار پس از آغاز به کار گلکسی نوت، سامسونگ از عضو آینده ی خود خبر می دهد. همانطور که انتظار می رود سامسونگ گلکسی نوت ۵ در مراسم Unpacked در تاریخ ۱۳ اوت در شهر نیویورک پرده برداری می شود.

برای اولین بار پس از آغاز به کار گلکسی نوت، سامسونگ از عضو آینده ی خود خبر می دهد. همانطور که انتظار می رود سامسونگ گلکسی نوت ۵ در مراسم Unpacked در تاریخ ۱۳ اوت در شهر نیویورک پرده برداری می شود. اما فقط همین نیست، محصول دیگری از شرکت برای تقریبا همان تاریخ وجود دارد، یک نسخه ی توسعه داده شده از پرچمدار اخیرش یعنی گلکسی اس۶ اج، که اساسا از لحاظ سخت افزاری شبیه به نوت ۵ می باشد، اما اینکه عنوان گلکسی اس۶ اج پلاس را برای آن انتخاب کرده اند بیشتر به دلیل صفحه ی منحنی و قلم آن می باشد که از این لحاظ بیشتر به اس۶ اج شبیه می باشد.

اگر از محدوده ی قیمتی آن بگذریم می توانیم بگوییم که تاکنون تقریبا همه چیز را درباره ی اس۶ اج پلاس می دانیم. شایعاتی مبنی بر انتشار محدود نوت ۵ در آغاز وجود دارد، به عنوان مثال اروپا ابتدا نسخه ی اس۶ اج پلاس را به جای آن دریافت می کند.

آنطور که از شایعات بر می آید قیمت اس۶ اج پلاس برای مدل ۳۲ گیگا بایتی ۷۹۹.۹۹ دلار می باشد. اگر فکر می کنید که قیمت آن زیاد است، گلکسی اس۶ اج را به یاد بیاورید که فروش آن با قیمت ۷۰۰ دلار شروع شد و این در حالی است که صفحه نمایش این گوشی نسبت به اس۶ اج بزرگتر و ۵.۷ اینچی است. گفته شده تاریخ انتشار آن ۲۱ اوت – یعنی فقط یک هفته پس از انتشار نوت ۵ که در ۱۳ اوت منتشر خواهد شد – می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر