;
coinex

چه کسی موبایل بهتری را به ارمغان می آورد، وان پلاس یا موتورولا ؟

این دو روز همه جا پر از اخبار تلفن های ساخته شده توسط وان پلاس و موتورولا است، بسیاری از ما منتظر این هستیم که ببینیم این دو کمپانی چه چیزی را عرضه خواهند کرد و حتی با تمام شایعات و اخبار منتشر شده در مورد آنها ما هنوز هم پس از انتشار آنها کمی شگفت زده خواهیم شد.

این دو روز همه جا پر از اخبار تلفن های ساخته شده توسط وان پلاس و موتورولا است، بسیاری از ما منتظر این هستیم که ببینیم این دو کمپانی چه چیزی را عرضه خواهند کرد و حتی با تمام شایعات و اخبار منتشر شده در مورد آنها ما هنوز هم پس از انتشار آنها کمی شگفت زده خواهیم شد.

وان پلاس 2 (که توسط افراد شرکت وان پلاس به عنوان “پرچمدار قاتل” فرض می شود) به طور مداوم ویژگی هایی را به منظور توازن در برابر قیمت اضافه می کند. در گوشی هوشمندی که قیمت آن کمتر از 400 دلار است و در حالی که افراد زیادی در مورد عدم وجود ان اف سی یا حافظه ی قابل جابه جایی در این مدل می گویند، با این حال بسیاری از ویژگی های ارزشمند را با خود به همراه آورده است و باید گفت که وان پلاس 2 تلفنی خواهد بود که بسیاری از ما منتظرش بوده ایم.

موتورولا سه مدل جدید را نمایش داده است که از این بین، دو مدل به طور مستقیم به دسته ی پرچم داران ملحق می شوند. مدل موتو X استایل، خیلی نزدیک به ورژن موتو X سال جاری است اما بزرگتر ، سریعتر و حتی گزینه های سفارشی بیشتری نیز در آن موجود می باشد. همچنین این مدل زمانیکه در ماه سپتامبر در دسترس قرار گیرد از قیمتی زیر 400 دلار شروع می شود: مدل موتو X پلی ، تنها در اروپا ، آمریکای لاتین و کانادا (در حال حاضر) عرضه شده است. به طور واضح برای کسانی طراحی شده که یک تلفن عالی برای تمام طول روز نیاز دارند. این پروژه در ماه آگوست آغاز به کار می کند و در ادامه خرده فروشی برای مدل استایل شروع خواهد شد.

در کل این ها گوشی هایی هستند که بیشتر مردم عاشقش می شوند. هر دو کمپانی بهترین نمونه را روانه ی بازار می کنند. اما کدام یکی بهتر است؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

.

منبع: androidcentral


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر