;
coinex

انتشار رسمی مطبوعاتی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس فاش شد

اوان بلاس، که با عنوان evleaks@ شناخته شده است انتشار رسمی مطبوعاتی گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 اج پلاس را توییت کرد. انتظار می رود هر دو گوشی در رویداد آینده Unpacked سامسونگ در 13 آگوست رونمایی شوند. این رویداد در شهر نیویورک، از قضا با نام مستعار "اپل بزرگ" (The Big Apple) برگزار خواهد شد.

سامسونگ گلکسی نوت 5

اوان بلاس، که با عنوان evleaks@ شناخته شده است انتشار رسمی مطبوعاتی گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 اج پلاس را توییت کرد. انتظار می رود هر دو گوشی در رویداد آینده Unpacked سامسونگ در 13 آگوست رونمایی شوند. این رویداد در شهر نیویورک، از قضا با نام مستعار “اپل بزرگ” (The Big Apple) برگزار خواهد شد.

شایع است سامسونگ گلکسی S6 اج پلاس در سطح جهانی راه اندازی خواهد شد و از بودجه عظیم بازاریابی سامسونگ بهره مند خواهد بود. این دستگاه که اساسا شبیه گلکسی S6 اج سامسونگ است، یک صفحه نمایش 5.7 اینچی دارد. به عنوان شاهدی بر مدعای شباهت آن با گلکسی S6 اج سامسونگ، در Zauba – سایت صادرات و واردات هند – به تازگی تایید شده است که دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ و گلکسی S6 اج سامسونگ همانند هم می باشند.

شایع است سامسونگ گلکسی S6 اج پلاس در سطح جهانی راه اندازی خواهد شد و از بودجه عظیم بازاریابی سامسونگ بهره مند خواهد بود. این دستگاه که اساسا شبیه گلکسی S6 اج سامسونگ است، یک صفحه نمایش 5.7 اینچی دارد. به عنوان شاهدی بر مدعای شباهت آن با گلکسی S6 اج سامسونگ، در Zauba - سایت صادرات و واردات هند - به تازگی تایید شده است که دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی گلکسی S6 اج + سامسونگ و گلکسی S6 اج سامسونگ همانند هم می باشند.

سامسونگ گلکسی S6 اج پلاس

در مورد گلکسی نوت 5 سامسونگ نیز شایعه شده است که توسط چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ کار می کند، این چیپست را قبلا در گلکسی اس 6 دیده بودیم. مانند گلکسی S6 اج پلاس، با یک صفحه نمایش 5.66 اینچی با رزولوشن QHD خواهد آمد و در ردیف نسل سوم قرار خواهد گرفت، سایز سری نوت ها، بعد از گلکسی نوت 3 5.7 اینچی که دو سال پیش عرضه شد، تغییر نکرده است.

از دیگر مشخصات این فبلت، ۴ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است و همچنین باید خاطر نشان کرد که گلکسی نوت 5 از درگاه MicroSD پشتیبانی نخواهد کرد.

منبعی در مورد این فبلت به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد، البته هنوز مشخص نیست که این دوربین مجهز به سنسور 16 مگاپیکسلی سامسونگ است یا سنسور IMX240 ساخت سونی که در گلکسی اس 6 یافت می شود. دوربین جلو آن هم ۵ مگاپیکسل است که برای عکاسی سلفی مناسب می باشد.

هر چیزی که در مورد این دو دستگاه ناشناخته باقی مانده است مطمئن باشید که در 13 آگوست، زمان راه اندازی رسمی گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 اج پلاس نمایش داده خواهد شد.

.

منبع: gsmarena , phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر