;
coinex

توییتر ۴ زبان هندی جدید معرفی می کند

توییتر ۴ زبان هندی جدید معرفی می کند. توییتر ۴ زبان جدید هندی با نام های Gujarati، Kannada،  Marathi و Tamil را به وب و همچنین برنامه ی اندرویدش می افزاید.

توییتر ۴ زبان جدید هندی با نام های Gujarati ،Kannada ،Marathi و Tamil را به وب و همچنین برنامه ی اندرویدش می افزاید.

سایت میکرو وبلاگ نویسی مربوطه در پست اخیرش می نویسد: “ما twitter.com و برنامه ی اندروید را برای پشتیبانی از این زبان های هندی بروزرسانی کرده ایم”.

توییتر با این بروزرسانی جدید ۶ زبان هندی از جمله Hindi و Bangali را به همراه ۴ زبان دیگری که در بالا نام بردیم پشتیبانی می کند. کاربران به منظور تغییر زبان باید از “تنظیمات” در منوی کشویی در پروفایل، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنند.

کاربران اندروید به سادگی می توانند تنظیمات زبان را روی دستگاه موبایلشان برای هرکدام از این ۴ زبان تغییر دهند.

پست در ادامه می افزاید، “این ۴ زبان توسط یک جامعه ی پر شور از کاربران توییتر از طریق Translation Center ترجمه شده، ما نمی توانستیم این کار را بدون کمک آنها انجام دهیم. با پشتیبانی توییتر از این زبان ها، ما در حال ساخت پلت فرممان به صورت زنده می باشیم تا مکالمات عمومی در دسترس تر برای هندی های در سراسر کشور ایجاد کنیم.”

توییتر اخیرا برنامه اش را برای iOS بروزرسانی کرده و همینطور برنامه ی ویندوز ۱۰ جدید را منتشر کرده است.  بعضی از نکات برجسته از توییتر برای ویندوز ۱۰ شامل live tiles، امکان آپلود چند عکس (تا ۴ تا)، پشتیبانی از تصاویر انیمیشن GIF، به اشتراک گذاری تصویر به صورت محرمانه با استفاده از Direct Messages می باشد.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر