;
coinex

یاهو وب سایت مد پلیور را با رقمی نامعلوم خریداری کرد

یاهو دیروز خرید استارتاپ مد و فشن پلیور (Polyvore) – که به منظور کمک به افزایش ترافیک و همچنین قدرت بخشیدن به برنامه های موبایلیشان صورت گرفته است – را تایید کرد. یاهو که جزئیات این معامله را فاش نکرده، اعلام کرد که پلیور به رشد استراتژی "Mavens" آن ها سرعت خواهد بخشید.

یاهو دیروز خرید استارتاپ مد و فشن پلیور (Polyvore) – که به منظور کمک به افزایش ترافیک و همچنین قدرت بخشیدن به برنامه های موبایلیشان صورت گرفته است – را تایید کرد. یاهو که جزئیات این معامله را فاش نکرده، اعلام کرد که پلیور به رشد استراتژی “Mavens” آن ها سرعت خواهد بخشید.

این شرکت بر روی چهار زمینه موبایل، ویدیو، تبلیغات و شبکه های اجتماعی بومی (native) تمرکز کرده و آن ها را Mavens نامیده است تا از این طریق بتواند تعاملات کاربران و فروش تبلیغاتی خود را به سمت و سوی مشخصی هدایت کرده و با گوگل و فیس بوک به رقابت بپردازد.

درآمد حاصله از طریق Maven حدوداً یک سوم از کل درآمد شرکت در فصل منتهی به 30 ژوئن بود. پورتفوی Mavens شامل BrightRoll، اپ موبایلِ شبکه Flurry، پلتفرم خرید تبلیغات موبایلی Yahoo Gemini و سایت بلاگینگ تامبلر (Tumblr)، می باشد.

پلیور که زاییده افکار 3 تن از مهندسان سابق یاهو می باشد، در سال 2007 شروع به کار کرد. این شرکت که در کالیفرنیا و در شهر Mountain View قرار دارد، به کاربرانش اجازه می دهد که انواع و اقسام لباس ها و لوازم جانبی های پوشیدنی را با یکدیگر ترکیب و هماهنگ کرده و آن ها را در مجموعه های سفارشی قرار دهند.

بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی پلیور، جس لی (Jess Lee)، پیش از این، مدیر برنامه های وابسته ی شرکت گوگل بوده است، همان سمتی که تا قبل از پیوستن مریسا مییِر (Marissa Mayer) به عنوان مدیر ارشد اجرایی یاهو، در اختیار او قرار داشت.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر