;
coinex

اپل واچ در بازار جدیدی شروع به کار کرد

آیا اپل واچ موفق بوده است؟ این سوالی است که مشخصا بستگی به این دارد که چه کسی آن را می پرسد، البته قابل انکار نیست که پیرو سنت های قدیم، اپل بین 2 میلیون تا 3 میلیون واحد در فصل گذشته برآورد فروش داشته است. در حال حاضر او ایستاده تا حتی همین آمار فروش را نیز بیشتر کند.

آیا اپل واچ موفق بوده است؟ این سوالی است که مشخصا بستگی به این دارد که چه کسی آن را می پرسد، البته قابل انکار نیست که پیرو سنت های قدیم، اپل بین 2 میلیون تا 3 میلیون واحد در فصل گذشته برآورد فروش داشته است. در حال حاضر او ایستاده تا حتی همین آمار فروش را نیز بیشتر کند.

اپل واچ در ایالات متحده بهترین فروش را داشته و در حال حاضر در 3 بازار جدید نیز در حال فروش است. این بازار ها شامل نیوزلند، روسیه و ترکیه می باشد. در نیوزلند قیمت اپل واچ 395 دلار، در روسیه 389 دلار و همچنین در ترکیه 450 دلار است. به عنوان مقایسه ذکر می کنیم که قیمت اپل واچ از 349 دلار در ایالات متحده شروع شده و تا بیش از 17000 دلار افزایش یافته است.

صرفه نظر از مسئله جهش قیمت در بازارها، توسعه این دستگاه اهمیت بیشتری دارد. اپل واچ مدت زیادی است که موفق ترین ساعت هوشمند در بازار بوده و این قضیه به او کمک می کند تا در فروش ساعت های هوشمند، سهم دیگر رقبا را نیز برای خود بسط دهد.

.

منبع: technobuffalo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر