;
coinex

برنامه ی Sway برای ویندوز۱۰ به منظور دانلود در دسترس است، اگرچه هنوز عمل نمی کند

برنامه ی Sway. برنامه ی Sway برای ویندوز۱۰ به منظور دانلود در دسترس است، اگرچه هنوز عمل نمی کند

یک برنامه ی ویندوز۱۰ برای سرویس ارائه ی Sway مایکروسافت در حال حاضر در فروشگاه سیستم عامل جدید برای دانلود در دسترس است، اگرچه کاربران برای استفاده از آن باید منتظر بمانند.

هرچند این برنامه را می توان دانلود کرد، اما در حال حاضر فقط یک صفحه نمایش راه اندازی مانند بالا دیده می شود، که در آن اشاره کرده که در آینده ای نزدیک عمل می کند. هنگامی که برنامه ی Sway – که بخشی از خط نرم افزار بهره وری آفیس مایکروسافت است – عمل کند، به کاربران امکان ایجاد ارائه های مبتنی بر وب را می دهد که می توان آن را در یک مرورگر مشاهده کرد. مایکروسافت وعده داده که برنامه ی Sway را برای ویندوز ۱۰ تا قبل از پایان تابستان به طور کامل منتشر می کند، در حالی که نسخه ی آیپد این برنامه را در اواخر ژوئن منتشر کرد.

هنگامی که Sway به طور کامل برای ویندوز۱۰ منتشر شود، برای اولین بار است که یک برنامه به عنوان یک سرویس روی یک پلت فرم ویندوز منتشر می شود. در حال حاضر کاربران ویندوز مجبورند به وب سایت این سرویس برای ایجاد ارائه ها تکیه کنند، در حالی که آیفون و آیپد برنامه های مختص خودشان را دارند. مایکروسافت اعلام کرده که برنامه ی Sway برای اندروید هم توسعه داده می شود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر