;
coinex

چه کسی برنده مسابقه محتویات قابل دانلود (DLC) خواهد شد؟ 77 درصد درآمد شرکت EA اکنون از طریق خدمات آنلاین و افزونه های بازی کسب می شود

شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts, EA)، سازنده The Sims، the Mass Effect franchise و بازی های ورزشی متعدد و همچنین بازی ویدیویی Star Wars Battlefront که در آینده عرضه خواهد شد، بیشترین درآمد خود را از طریق افزونه های بازی ها (add-ons) و خدمات دیجیتالی برای بازی کردن کسب می کند.

شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts, EA)، سازنده The Sims، the Mass Effect franchise و بازی های ورزشی متعدد و همچنین بازی ویدیویی Star Wars Battlefront که در آینده عرضه خواهد شد، بیشترین درآمد خود را از طریق افزونه های بازی ها (add-ons) و خدمات دیجیتالی برای بازی کردن کسب می کند. خدمات بازی های ویدیویی آنلاین و افزونه ها که به شکل محتویات قابل دانلود (DLC) قابل دسترسی می باشند، سهم 77 درصدی از درآمد شرکت EA را در سه ماهه اول سال به خود اختصاص می دهد.

از آنجاییکه بخش بزرگ تر درآمد EA از طریق توزیع محصولات دیجیتالی به دست می آید، این شرکت دیگر احتیاج زیادی به سرمایه گذاری در تولید و عرضه بازی های ویدیویی ندارد. به لطف صرفه جویی در مخارج، شرکت EA در سال گذشته سود خود را به میزان 32 درصد افزایش داده و به رقم 442 میلیون دلار رسانده است.

سرویس های بازی های آنلاین مانند Ultimate Teams که به کاربران امکان تشکیل تیم فوتبال رویایی و رقابت با کاربران FIFA 15 می دهد، در سود EA سهم به سزایی دارد. این خدمات بازی های آنلاین اکنون مهم تر از هر زمانی می باشند، این شرکت دیگر همانند گذشته بازی های ویدیویی تولید نمی کند.

EA از الان در حال ایجاد شور و هیجان برای بازی Star Wars Battlefront است که در ماه نوامبر عرضه خواهد شد که به گفته تحلیل گران انتظار می رود که 10 میلیون نسخه از آن به فروش برسد. به گفته مدیر امور مالی این شرکت، بلِیک یورگنسن (Blake Jorgensen) ارزش سهام شرکت EA که در هفته گذشته با قیمت 74.79 دلار به اوج خود رسیده بود، به لطف هیجانی که اطراف بازی Star Wars Battlefront همچنان روبه افزایش است.

Star Wars Battlefront به منظور شبیه سازی آخرین فیلم جنگ ستارگان ساخته شده است که در سال 2016 اکران خواهد شد. شما می توانید تیزر تبلیغاتی این بازی را در پایین مشاهده کنید.

.

منبع: techspot


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر