;
coinex

۵ گوشی هوشمند اندروید همراه با باتری هایی با سرعت شارژ عالی

۵ گوشی هوشمند اندروید دارای باتری هایی با سرعت شارژ عالی. گرچه باتری هایی که سریع شارژ می شوند هم نمی توانند راه حلی برای مشکل بزرگ ما باشند، اما آنها را تا زمانی که فناوری بهتری در این زمینه عرضه شود می توان به عنوان بهترین راه حل دانست.

آیا به یک گوشی که با سرعت تمام از صفر تا صد شارژ شود نیاز دارید؟ در اینجا ۵ گوشی پرچمدار که دارای باتری هایی با سرعت شارژ عالی می باشند را معرفی می کنیم.

مطمئنا بسیاری از شما با این موضوع موافق هستید که باتری یکی از بحث برانگیز ترین موضوعات گوشی های هوشمند تا به امروز باقی مانده است. بحث های داغ و بی پایان در خصوص عمر باتری ازجمله به این دلیل است که در چند سال اخیر، گوشی های هوشمند بزرگتر، صفحه نمایش ها شکننده تر، اتصال داده ها سریعتر، چیپ ست ها قدرتمندتر، ظرفیت رم بیشتر، دوربین ها تند و تیزتر شده اند و نکات بیشتری که از گفتن همه ی آنها صرف نظر می کنیم، در حالی که تحقق پیشرفت های قابل توجه در ارتباط با عمر باتری با شکست مواجه شده، ادغام باتری های بزرگتر یکی از روش هایی است که تولید کنندگان می توانند مشکل عمر باتری را حل کنند. متاسفانه در صنعت موبایل، روند باریک تر شدن گوشی ها منجر به اختصاص فضای کمتری برای باتری های بزرگتر در گوشی های هوشمند شده است.

درست به نظر می رسد که نمی توانیم باتری های بزرگتری روی گوشی های هوشمند خود داشته باشیم، اما تعداد زیادی از پرچمداران جدید به همراه قابلیت دیگری که شارژ سریع  گوشی ها می باشد، به بازار آمده اند و این می تواند امیدوار کننده باشد. گرچه باتری هایی که سریع شارژ می شوند هم نمی توانند راه حلی برای مشکل بزرگ ما باشند، اما آنها را تا زمانی که فناوری بهتری در این زمینه عرضه شود می توان به عنوان بهترین راه حل دانست.

۱.سامسونگ گلکسی اس۶ و گلکسی اس۶ اج (Samsung Galaxy S6 و Galaxy S6 edge)

سامسونگ با سری های گلکسی اس۶ از باتری های قابل جا به جایی پشتیبانی می کند که یکی از مزایای عادی گلکسی اس۶ شده است. این دو گوشی با قابلیت شارژ سریع عرضه می شوند. در آزمایش هایی که روی آنها صورت گرفته مشخص شده است که گلکسی اس۶ از حالت تخلیه ی کامل باتری تا شارژ کامل ۷۶ دقیقه و گلکسی اس۶ اج یک مقدار بیشتر و حدود ۸۳ دقیقه طول می کشد.

سامسونگ با سری های گلکسی اس۶ از باتری های قابل جابجایی پشتیبانی می کند که یکی از مزایای عادی گلکسی اس۶ شده است. این دو گوشی با قابلیت شارژ سریع عرضه می شوند. در آزمایش هایی که روی آنها صورت گرفته مشخص شده است که گلکسی اس۶ از حالت تخلیه ی کامل باتری تا شارژ کامل ۷۶ دقیقه و گلکسی اس۶ اج یک مقدار بیشتر و حدود ۸۳ دقیقه طول می کشد.

۲.سامسونگ گلکسسی نوت ۴ و گلکسی نوت اج (Samsung Galaxy Note 4 وGalaxy Note Edge)

سامسونگ گلکسی نوت ۴ و نوت اج از اولین پرچمداران سامسونگ بودند که با قابلیت شارژ سریع عرضه شدند. در آزمایش هایی که روی این دو مدل صورت گرفته نشان داده شده که باتری مدل گلکسی نوت ۴ در ۹۵ دقیقه و مدل نوت اج در ۸۲ دقیقه به طور کامل از ۰ تا ۱۰۰% شارژ می شوند. که مدل نوت اج تقریبا هم زمان با سری های گلکسی اس ۶ شارژ می شود، اما سری نوت، از سال گذشته با قابلیت باتری طولانی مدت تر عرضه می شود. علاوه بر این، نوت ۴ و نوت اج با باتری های قابل جا به جایی همراه شده اند که یک شاهکار است و کاربران به آن علاقه دارند.

سامسونگ گلکسی نوت ۴ و نوت اج از اولین پرچمداران سامسونگ بودند که با قابلیت شارژ سریع عرضه شدند. در آزمایش هایی که روی این دو مدل صورت گرفته نشان داده شده که باتری مدل گلکسی نوت ۴ در ۹۵ دقیقه و مدل نوت اج در ۸۲ دقیقه به طور کامل از ۰ تا ۱۰۰% شارژ می شوند. که مدل نوت اج تقریبا هم زمان با سری های گلکسی اس ۶ شارژ می شود، اما سری نوت، از سال گذشته با قابلیت باتری طولانی تر مدت عرضه می شوند. علاوه بر این، نوت ۴ و نوت اج با باتری های قابل جابجایی همراه شده اند که یک شاهکار است و کاربران به آن علاقه دارند.

۳.گوگل نکسوس۶ (Google Nexus 6)

صفحه نمایش بزرگ نکسوس۶ با یک باتری ۳۲۲۰ میلی آمپری ترکیب شده است، اما آزمایش ها نشان می دهند که با توجه به اندازه ی صفحه نمایش این گوشی و استفاده از توان اِلمان های داخلی اش، این دستگاه طبق استاندارد های ۲۰۱۵ از عمر باتری متوسطی برخوردار است.

خوشبختانه این گوشی با قابلیت شارژ سریع ادغام شده و معیارهای باتری نشان می دهند که این گوشی از حالت خاموشی  به مدت ۹۸ دقیقه نیاز دارد تا کامل شارژ شود. در بین دستگاه های نکسوس، نکسوس ۶ در زمینه ی شارژ باتری تخلیه شده، سریعترین است.

این گوشی با قابلیت شارژ سریع ادغام شده و معیارهای باتری نشان می دهند که این گوشی از حالت خاموشی تا شارژ کامل به مدت ۹۸ دقیقه طول می کشد تا کامل شارژ شود. در بین دستگاه های نکسوس، نکسوس ۶ در زمینه ی شارژ باتری تخلیه شده سریعترین است.

۴.سامسونگ گلکسی اس۶ اکتیو (Samsung Galaxy S6 Active)

اگرچه گلکسی اس۶ و گلکسی اس۶ اج در زمینه ی سرعت شارژ شدن از پیشتازان گوشی های هوشمند هستند، اما عمر باتری هر دو گوشی هنوز برای بهبود یافتن جا دارد. با سامسونگ گلکسی اس۶ اکتیو، این مشکل تا حد زیادی رفع شده است. با آزمایش های صورت گرفته بر روی این مدل گوشی مشخص شده است که  این گوشی عمر باتری شگفت انگیزی دارد و طبق آمار “امید به زندگی” نسبت به گوشی های هوشمند مدل بالای دیگری که تا به حال وجود داشته، یکی از بهترین ها می باشد.

گذشته از عمر باتری عالی، این گوشی دارای مزیت اصلی شارژ سریع می باشد. طبق آزمایش های صورت گرفته این گوشی به مدت ۱۰۳ دقیقه به طور کامل شارژ می شود که از خیلی از گوشی های هوشمند موجود سریع تر است.

 این گوشی عمر باتری شگفت انگیزی دارد و یکی از بهترین ها طبق آمار "امید به زندگی" نسبت به گوشی های هوشمند مدل بالای دیگری که تا به حال وجود داشته، می باشد.  گذشته از عمر باتری عالی، این گوشی دارای مزیت اصلی شارژ سریع می باشد. طبق آزمایش های صورت گرفته این گوشی به مدت ۱۰۳ دقیقه به طور کامل شارژ می شود که از خیلی از گوشی های هوشمند موجود سریع تر است.

۵.اچ تی سی وان ام۹ (HTC One M9)

 هیچ شکی در این نیست که با وجود گوشی های هوشمند اندروید خیلی خوب، اچ تی سی وان ام۹ یکی از بهترین ها می باشد که سود زیادی هم برای تولید کننده آن فراهم کرده است. اگر بخواهیم از نقطه نظر قابلیت سرعت شارژ، آن را بررسی کنیم باید بگوییم که این گوشی با وجود عمر باتری متوسط، در مدت ۱۰۶ دقیقه می تواند باتری را به طور کامل شارژ کند.

 هیچ شکی در این نیست که با وجود گوشی های هوشمند اندروید خیلی خوب ، اچ تی سی وان ام۹ یکی از بهترین ها که سود زیادی هم برای تولید کننده آن فراهم کرد می باشد. اگر بخواهیم از نقطه نظر قابلیت سرعت شارژ، آنرا بررسی کنیم باید بگوییم که این گوشی باوجود عمر باتری متوسط، در مدت ۱۰۶ دقیقه می تواند باتری را به طور کامل شارژ کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر