;
coinex

گوشی های HTC Desire 828w گواهینامه TENAA چین را کسب می کند

تغییرات جدید گوشیهای HTC Desire گواهینامه TENAA چین را کسب کرد. این نسخه با نام HTC Desire 828w، ظاهر بزرگتری دارد و اسپیکر های BoomSound در جلوی آن طراحی شده است.

تغییرات جدید گوشیهای HTC Desire گواهینامه TENAA چین را کسب کرد. این نسخه با نام HTC Desire 828w، ظاهر بزرگتری دارد و اسپیکر های BoomSound در جلوی آن طراحی شده است. این دستگاه با هر دو نسخه تک سیم کارت و دو سیم کارته وارد بازار خواهد شد. اندازه تصویر این گوشی ها  5.5 اینچ با رزولوشن 1080*1920 است؛ که همچنین تراکم پیکسل 401ppi در آن تعبیه شده است.

این گوشی با سی پی یو 8 هسته ای 1.5GHz کار می کند. 2 GB رم با 16 گیگابایت حافظه داخلی ، که قابلیت نصب SD کارت 128 گیگا بایتی را دارد.

دوربین عقب 13 مگا پیکسلی است درحالی که یک دوربین جلوی 5 مگا پیکسلی برای عکسای سلفی و ویدیو چت ها در آن کار گذاشته شده است. سیستم عامل آن اندروید 5.1.1 که از پیش نصب شده و ههمچنین UI انحصاری  HTC خواهد بود. این نسخه امکان برقراری ارتباط 4G LTE  ، 3G ، Wi-Fi، میکرو USB و کانکشن بلوتوث 4.0 را پوشش می دهد.

گوشی HTC Desire 828w  قطری 7.9 میلیمتری داشته و وزن آن نیز 150 گرم می باشد و در رنگهای سفید ، مشکی ، قرمز، نارنجی، آبی تیره، خاکستری و طلائی ارائه خواهد شد. هنوز خبری از قیمتها و زمان ارائه این گوشی در دست نیست.

.

منبع: phonearena


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر