;
coinex

Gionee Marathon M4 با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی 4G منتشر می شود

Gionee Marathon M4. Marathon M4 با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ارائه خواهد شد که از این نظر شبیه به سری قبلی خودش، Marathon M3 می باشد.

Gionee از گوشی جدید خود که از سری گوشی های با ظرفیت باتری بزرگ Marathon می باشد خبر داده است. Marathon M4 با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ارائه خواهد شد که از این نظر شبیه به سری قبلی خودش، Marathon M3 می باشد. Marathon M4 به قیمت حدوداً 243 دلار و از طریق فروشگاه های آنلاین و آفلاین به فروش می رسد. این گوشی با یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت اچ دی و یک پردازنده ی ۴ هسته ای ۱.۳ گیگا هرتزی به همراه یک رم ۲ گیگا بایتی عرضه می شود. این گوشی دارای یک حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی است که با استفاده از یک کارت میکرو اس دی به ۳۲ گیگا بایت قابل ارتقاست. این گوشی باند های 4G TDD-LTE 2300 MHz Band 40 و FDD-LTE 1800 MHz Band 3 را در هند پشتیبانی می کند.

این گوشی اندروید ۵ لالی پاپ را اجرا می کند و درست مانند مدل های قبلی این سری، پوسته ی Amigo 3 UI در بالای آن قرار می گیرد. دوربین عقب ۸ مگا پیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی را در آن شاهد خواهیم بود. این گوشی بلوتوث ۴ و وای-فای (Wi-Fi 802.11 b/g/n, EDGE/GPRS, 3G, GPS/A-GPS) را پشتیبانی می کند.

این گوشی از لحاظ مشخصات، با مدل مشابه خود Marathon M3 زیاد فرق نکرده است. در بازبینی ای که برای مدل Marathon M3 مشاهده کردیم بدین گونه نوشته شده بود: “این گوشی برای آن دسته از کسانی که به عمر باتری توجه زیادی دارند و عمر و دوام باتری برایشان مهم است، مناسب می باشد. اگر باتری گوشی شما پس از یک روز کار کردن تخلیه می شود و باید مرتب به دنبال شارژر و شارژ کردن آن باشید و این قضیه شما را اذیت می کند، Gionee Marathon M3 می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. ناگفته نماند که برای دریافت آن باید 220 دلار بپردازید. با یک جستجوی سریع در سایت های تجارت آنلاین، می توانید این دستگاه را در هر نقطه ای که هستید با قیمت بین 185 تا 204 دلار دریافت کنید.”

این دستگاه بی عیب و نقص هم نیست. فضای ذخیره سازی در دسترس برای کاربران نا امید کننده است. Bloarware (نرم افزاری که کارایی آن به دلیل حافظه ی ذخیره سازی زیاد، کم می شود) هم موضوع دیگری است. اگر Amigo UI یک مقدار سریعتر بود بهتر می بود، زیرا هنگامی که روی صفحه نمایش دست بکشید متوجه تاخیر در عملکرد این گوشی می شوید. با وجود این نقاط ضعف، می توان گفت که عملکرد دوربین گوشی مناسب است.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر