;
coinex

Surface Pro 3 در بسیاری از فروشگاه ها به طور موقتی فروخته می شود

شما هنوز هم می توانید یک نسخه ی ۱۲۸ گیگا بایتی از این تبلت را که از چیپ Core i5 به جای Core i7 بهره می گیرد، خریداری کنید. این تبلت با قیمت ۸۹۹ دلار توسط مایکروسافت ارائه می شود.

نسخه ی ۱۲۸ گیگا بایتی تبلت Surface Pro 3 که از چیپ ست Intel Core i7 بهره می گیرد به اندازه ای خوب است که مصرف کنندگان هیچ وقت از آن سیر نمی شوند. این نسخه از تبلت به طور موقت در اکثر فروشگاه ها فروخته می شود و از فروشگاه آنلاین مایکروسافت هم حذف شده است. مایکروسافت می گوید که به شدت در حال کار برای دریافت این نسخه از Surface Pro 3 می باشد.

در حالی که بهترین فروشگاه آنلاین خرید و فروش، این تبلت را که ویندوز ۸.۱ روی آن نصب شده با قیمت ۱۱۴۹ دلار ارائه می دهد، مایکروسافت فروش Surface Pro 3 و Surface 3 را با ارائه ی ویندوز ۱۰ شروع کرده است. این تبلت صفحه نمایشی ۱۲ اینچی با کیفیت تصویر ۲۱۶۰×۱۴۴۰ دارد که با کیفیت ۲۱۶ پیکسل در اینچ کار می کند.

این تبلت ها دارای رم ۸ گیگا بایتی هستند و یک اسلات میکرو اس دی روی بورد آن وجود دارد که برای آن دسته از افرادی که به حافظه ی بیشتری نیاز دارند مناسب می باشد. همچنین این محصول یک دوربین ۵ مگا پیکسلی در عقب و یک دوربین  مگا پیکسلی در جلو دارد.

مایکروسافت از استرداد این تبلت چیزی نگفته و شما هنوز هم می توانید یک نسخه ی ۱۲۸ گیگا بایتی  از این تبلت را که از چیپ Core i5 به جای Core i7 بهره می گیرد، خریداری کنید. این تبلت با قیمت ۸۹۹ دلار توسط مایکروسافت ارائه می شود.

این نسخه از تبلت به طور موقتی در اکثر فروشگاه ها فروخته می شود و از فروشگاه آنلاین مایکروسافت هم حذف شده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بنظرم بیشتر شبیه رایانه یا لبتاپ، اندازه اش بزرگ اما سخت افزار قوی داره و البته یکم گرون. 

    پاسخ