;
coinex

عرضه iMac های جدید در ماه اکتبر

به گفته مینگ چی کوو (Ming-Vhi Kuo) اپل پیش از پایان سال آی مک های (iMac) جدید خود را با پردازشگر های سریع تر و دیسپلی های بهتر به بازر عرضه خواهد کرد. در حالیکه اپل در ماه های گذشته آی مک 27 اینچی رتینا را بهینه کرده،

به گفته مینگ چی کوو (Ming-Vhi Kuo) اپل پیش از پایان سال آی مک های (iMac) جدید خود را با پردازشگر های سریع تر و دیسپلی های بهتر به بازار عرضه خواهد کرد. در حالیکه اپل در ماه های گذشته آی مک 27 اینچی رتینا را بهینه کرده، ولی دستگاه های دیگر این سری از سپتامبر 2013 کماکان بدون تغییر باقی مانده اند. به این ترتیب زمان تغییر تجهیزات این کامپیوترها و به روزرسانی آن ها توسط پردازشگر های جدید فرا رسیده است. البته مانند اکثر اوقات، اپل برای به روز رسانی دستگاه های خود به پردازشگر های جدید اینتل وابسته است. اینکه آیا از چیپست های برودول (Broadwell) یا اسکای لیک (Skylake) در این دستگاه ها استفاده می شود، هنوز مشخص نشده است.

آی مک های به روز رسانی شده قرار است که در کنار پردازشگر های جدید، از دیسپلی های بهتری هم برخوردار باشند. با کمک ماده جدید فسفر ال ای دی (LED Phosphorus) با نام KSF قرار است که دیسپلی های جدید در مقایسه با مدل های قبلی بیش از هر چیز از اشباع رنگ بهتری برخوردار باشند. هنوز معلوم نیست که آیا اپل برای تولید یک آی مک 21.5 اینچی با صفحه نمایش رتینا برنامه ریزی کرده است یا خیر.

در حال حاضر موضوعی که بیش از هر چیز محتمل به نظر می رسد این است که اپل در حین رونمایی از آی پد چدید در ماه اکتبر، به روز رسانی آی مک ها را نیز اعلام کند. با وجود اینکه تا کنون این دستگاه ها به روز رسانی نشده اند، ولی انتظار می رود که با شروع سال تحصیلی جدید ارقام فروش آن ها افزایش پیدا کند.

.

منبع: pcwelt


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر