;
coinex

آدیداس برای تقویت فناوری تناسب اندام اقدام به خرید شرکت Runtastic کرد

adidas-ultra-boost-960درست است که آدیداس با فناوری غریبه نیست اما به وضوح احساس می کند که نیاز به جهشی در آن دارد. این سازندگان تجهیزات تناسب اندام، شرکت تکنولوژی تناسب اندام Runtastic را برای آزمایش به قیمت 240 میلیون دلار خریداری کردند. هر دو کمپانی در مورد الزامات قرارداد خیلی ابهام دارند، فراتر از اهداف ارتقاء خاصیت “بازی کامل” و “کمک به آدیداس”، هدف آن رها نشدن ورزش از دانش است.
به هر حال، شما از این قضیه که این اتفاق موجب محرومیت شما از برنامه ها و پوشیدنی مهم آن دو نمی شود، خرسند خواهید شد. Runtastic به عنوان یک نهاد مجزا از آدیداس کارمی کند و اساسا انتطار نمی رود که روز به روز تغییرات خیلی زیادی داشته باشد. در اکثر موارد، این به معنی هزینه امکانات فنی بیشتر است.
این قرارداد می تواند کمک کند که آدیداس همگام با صنعت تناسب اندام، با داشتن یک برنامه ی کاربردی خوب کفش های ورزشی با عملکرد بالا داشته باشد.
Runtastic شروع به ساخت نرم افزار “ردیابی فعالیت” کرده است، با این برنامه می تواند نایک و رقبای دیگر که پیشینه ی قوی دارند را پشت سر بگذارد. همچنین، این تجربه با تکنولوژی که آدیداس هنوز به درستی آن را کشف نکرده، مثل واقعیت مجازی همراه است. قرارداد یاد شده به آدیداس اجازه می دهد که بداند، چطور می شود یک چیز را از ابتدا با اصلاحات توسعه داد.
.
منبع: engadget


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر