;
coinex

احتمالا سامسونگ گلکسی اس۶ اج پلاس با صفحه کلید QWERTY عرضه می شود

 سامسونگ گلکسی اس۶ اج پلاس با صفحه کلید QWERTY. به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد این گوشی جدید را از جنبه های دیگری هم از مدل قبلی آن متمایز کند.

همانطور که انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس۶ اج پلاس (Samsung Galaxy S6 Edge Plus) به طور رسمی در ۱۳ اوت (همراه با گلکسی نوت ۵ و احتمالا یک تبلت جدید گلکسی) رونمایی می شود. این گوشی از نظر طراحی به مدل گلکسی اس۶ اج بسیار شبیه بوده و فقط شاید از نظر اندازه کمی بزرگتر باشد و قابلیت های آن هم تا حدودی گسترش بیابد. اما به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد این گوشی جدید را از جنبه های دیگری هم از مدل قبلی آن متمایز کند.

امروز @evleaks  یک نمایش رندر از هر دو مدل گلکسی اس۶ اج پلاس به همراه یک صفحه کلید QWERTY و بدون آن را به عنوان پست در توییتر قرار داد. ما نمی دانیم که آیا این گوشی توسط سامسونگ ساخته می شود و یا پای یک سازنده ی لوازم جانبی دیگری در میان است. اما با اینکه که کلیدهای پیمایش اندرویدش به کلیدهای پیمایش دیده شده در گوشی های هوشمند قدیمی تر گلکسی خیلی شبیه است، بدیهی است که این صفحه کلید یک وجهه ی غیر معمول به این گوشی می دهد با این حال اگر این گوشی با این قابلیت منتشر شود، برای آن دسته از افرادی که صفحه کلید سخت افزاری را به گونه ی نرم افزاری آن ترجیح می دهند، مناسب می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر