;
coinex

بروزرسانی VLC برای ویندوز۱۰

بروزرسانی  VLC برای ویندوز۱۰. VLC ، برنامه ی مدیا پلیر محبوب خود را با یک UI جدید، باگ های رفع شده و قابلیت های جدید برای ویندوز۱۰ بروزرسانی کرد.

VLC، برنامه ی مدیا پلیر محبوب خود را با یک UI جدید، باگ های رفع شده و قابلیت های جدید برای ویندوز۱۰ بروزرسانی کرد.

شاید بتوان گفت که یکی از تفاوت های قابل توجه بین یک نسخه ی جدید از برنامه و نسخه ی قدیمی تر آن، بروزرسانی UI می باشد. UI همراه با انیمیشن ها برای مطابقت با زیبایی عینی ویندوز۱۰، بروزرسانی شده است. از ویژگی های داخلی آن می توان به بهبود هایی که اجرای برنامه را به خصوص در دستگاه های مدل پایین سریعتر می کند، اشاره کرد.

یک پلیر کوچک هم اضافه شده که امکان دسترسی سریع به مدیا را فراهم می کند. به طور طبیعی VLC در حال تحول برنامه و بهبود های مستمر می باشد. در حال حاضر این برنامه، سخت افزار رمزگشایی ارائه نمی دهد و برخی از اشکالات صوتی را به همراه دارد. با این حال اگرجزئیات این بروزرسانی جدید را به دقت بخوانید برای دانلود آن مطمئن می شوید.

VLC در ویندوز استور برای دانلود در دسترس قرار گرفته است. به منظور استفاده از نسخه ی اخیر، می بایستی سیستم عامل خود را  به ویندوز۱۰ بروزرسانی کنید. بروزرسانی ویندوز۱۰ برای کاربرانی که کپی های قانونی ویندوز ۷ و ۸.۱ را اجرا می کنند، به صورت رایگان در اختیار قرار می گیرد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر