;
coinex

طراحی مجدد وب سایت اپل برای خرید سریعتر و آسانتر

طراحی مجدد وب سایت اپل. اپل، خرید آیفون، آیپاد و اپل واچ را برای مشتریان آنلاین خود آسانتر کرده است.

اپل، خرید آیفون، آیپد و اپل واچ را برای مشتریان آنلاین خود آسانتر کرده است. این شرکت، لینک “learn more” را تغییر داده است و در عوض یک لینک “buy” اضافه کرده و به شما این امکان را می دهد که هنگامی که می خواهید یکی از محصولات اپل را خریداری کنید، برای بررسی کردن جزئیات بیشتر به صفحه ای جداگانه فرستاده نشوید.

به گفته ی Sucharita Mulur، تحلیلگر تجارت الکترونیک برای Forrester Reasearch، طراحی مجدد، امکان فروش بیشتر را به اپل می دهد. این تحلیلگر می گوید “نیمی از ترافیک تجارت الکترونیک از موبایل می آید، اما اپل مدت زمان زیادی بود که بهینه سازی نشده بود”. طبق یک نظر سنجی تحت عنوان “چه کسی تجارت الکترونیک خوبی دارد؟” که سال گذشته فورستر انجام داد، اپل در میان ۲۰ وب سایت قرار داشت. اپل مسلما شرکتی است که برای پیشبرد تجارت تلفن همراه از سال ۲۰۰۷ با معرفی گوشی های آیفون بیشترین فعالیت را انجام داده است. سپس در سال ۲۰۱۰ برای علاقمندان به خرید محصولات اپل، آیپد راه اندازی شد و با این اوصاف هضم این قضیه که اپل مدت زمان زیادی بدون بهینه سازی سایت برای کاربران خود باقی مانده، تا حدودی سخت است.

با توجه به گفته ی فورستر، اکثر محصولات اپل از طریق عمده فروشان توزیع می شود. اما در ادامه می گوید که این وب سایت در کشورهایی که اپل استور وجود ندارد و یا خیلی کم است، به طور فزاینده ای با اهمیت می شود.

هم اکنون با طراحی مجدد وب سایت، دیگر اطلاعات مربوط به محصول، در صفحه ای جداگانه باز نمی شود و خریداران قادرند که محصولات اپل را خیلی سریعتر و آسانتر از قبل خریداری کنند.

در یک بیانیه ای اپل می گوید “مشتریان ما می خواهند، در یک مکان محصول را بررسی و در نهایت خریداری کنند”، هدف اپل از طراحی مجدد این است که “به مشتریان یک مکان ساده ارائه دهد که نیازی به این نباشد که بین دو سایت مختلف بچرخند”.

لینک "learn more"  را تغییر داده است و در عوض یک لینک "buy" اضافه کرده که به شما این امکان را می دهد که هنگامی که می خواهید یکی از محصولات اپل را خریداری کنید، برای بررسی کردن جزئیات بیشتر به صفحه ای جداگانه فرستاده نشوید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر