;
coinex

قیمت شیائومی ردمی ۲ پرایم (Xiaomi Redmi 2 Prime) توسط فلیپ کارت (Flipkart) لو رفت

قیمت شیائومی ردمی ۲ پرایم . شیائومی در حال برنامه ریزی برای راه اندازی گوشی ارزان قیمت خود (Xiaomi Redmi 2 Prime) می باشد.

شیائومی در حال برنامه ریزی برای راه اندازی گوشی ارزان قیمت خود (Xiaomi Redmi 2 Prime) می باشد. این گوشی فقط به هند نمی آید و قرار است با قیمت ۶۶۱۸ روپیه (معادل ۱۰۴ دلار امریکا) عرضه شود. این گفته ها بر اساس لیستی از دستگاه ها در سایت خرده فروشی آنلاین فلیپ کارت می باشد. نکته ی دیگری که باید توجه داشته باشید این است که چون این دستگاه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، تصویر نمایش داده شده در فلیپ کارت متعلق به Redmi 2 Prime نمی باشد و به جای آن تصویری  از Xiaomi Redmi 2 قرار داده شده است.

این گوشی دارای صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی با کیفیت اچ دی و ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسلی می باشد که با تراکم پیکسل ۳۱۲ پیکسل در اینچ کار می کند. این گوشی را یک پردازشگر اسنپدراگون ۴۱۰ که شامل پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۳۰۶ است، می راند. رم ۲ گیگا بایتی به همراه ۱۶ گیگا بایت حافظه ی  داخلی در آن کار شده است و برای آن دسته از افرادی که به حافظه ی بیشتری نیاز دارند، یک اسلات میکرو اس دی با ظرفیت ۳۲ گیگابایت قرار داده شده است. دوربین عقب این گوشی ۸ مگا پیکسلی و دوربین جلوی آن ۲ مگا پیکسلی می باشد. باتری آن ۲۲۰۰ میلی آمپری بوده و اندروید ۴.۴.۴ با اجرای MIUI 6 روی آن از پیش نصب شده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر