;
coinex

حلقه ی گران قیمت Omate که تنها برای یک نفر مرتعش می شود

حلقه ی گران قیمت Omate. امروز، Omate و Emanuel Ungaro، این حلقه ی آنگارو (Ungaro) ، که یک پوشیدنی نوتیفیکیشن ساده است، را راه اندازی کردند.

در حالی که Apple، Olio و Opening Ceremony در حال حاضر با استفاده از مواد اعلا در فضای ساعت های هوشمند توجه زیادی به این پوشیدنی می کنند، دستگاه های پوشیدنی دیگر تا این حد مورد توجه قرار نگرفته اند. اما امروز، Omate و Emanuel Ungaro، این حلقه ی آنگارو (Ungaro)، که یک پوشیدنی نوتیفیکیشن ساده است، را راه اندازی کردند. قیمت آن از ۵۰۰ دلار تا ۲۰۰۰ دلار می باشد.

چرا انقدر گران؟

یکی به این دلیل است که این حلقه ی ساخت ایتالیا با طلای 18 و نقره مزین شده است و ۵ گزینه برای این سنگ قیمتی که روی آن کار شده وجود دارد: آبی زبرجد هندی، عقیق، عقیق رنگارنگ، یاقوت کبود و یاقوت. و اما به عنوان بخش “هوشمند” آن می توان گفت که این حلقه از طریق بلوتوث ال ای به گوشی شما لینک می شود و در مواقعی که شما از یک شخص منتخب در کانتکت خود تماس و یا پیام متنی دریافت می کنید، مرتعش خواهد شد. باتری کوچک داخل این حلقه تا ۵ روز دوام می آورد.

این حلقه، اولین حلقه ی مرتعش در بازار پوشیدنی ها نمی باشد و در حال حاضر مجموعه ای از Ringly با قیمت مقرون به صرفه ی ۱۹۵ دلار تا ۲۶۰ دلار برای پیش فروش در دسترس قرار گرفته است. این پوشیدنی از یک LED چند رنگ برای نشان دادن اینکه کدام برنامه به شما هشدار می دهد، برخوردار است. رویکرد این حلقه ی آنگارو عمدتا بدون LED و ارتعاش برای تنها یک تماس، ساده می باشد. اگر شما علاقمند به خرید این حلقه ی گرا نقیمت هستید، می توانید آن را همین نوامبر از شرکای خرده فروشی Richline Group تهیه کنید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آگه مثل عکس که طراحیش خیلی عالیه 

    پاسخ