;
coinex

هواوی CRR-UL00 توسط TENNA تایید شد. این شماره با کدام مدل عرضه می شود؟ هواوی میت ۷ مینی، هواوی میت ۷ پلاس و یا هواوی میت ۷ اس ؟

هوآوی میت ۷ مینی / هوآوی میت ۷ پلاس. هوآوی (Huawei CRR-UL00) توسط TENNA در چین تایید شده است. این شماره از مدل به یک گوشی به نام هوآوی میت ۷ مینی یا هوآوی میت ۷ پلاس تعلق دارد

امروز یک توییت از استیو همراستروفر (Steve Hemmerstroffer) نشان داد که هواوی CRR-UL00 توسط TENNA در چین تایید شده است. این شماره مدل، به یک گوشی به نام هواوی میت ۷ مینی یا هواوی میت ۷ پلاس تعلق دارد و یک سری فرضیات هم بر اساس یک تیزر پست شده توسط مدیر اجرایی هواوی، وجود دارد که نام واقعی این گوشی هواوی میت ۷ اس (Huawei Mate 7S) خواهد بود.

چیزی که به این حدس و گمان پایان می دهد، رونمایی این گوشی در IFA برلین است که احتمالا ۲ سپتامبر خواهد بود. هنوز یک سری اختلاف نظر هایی در ارتباط با صفحه نمایش این گوشی وجود دارد. بر اساس تست AnTuTu، این تراکم پیکسل و کیفیت صفحه نمایش با صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی مطابقت می کند. در حالی که بعضی از گزارش ها بیان می کنند که این دستگاه با قابلیت صفحه نمایش ۵.۷ اینچی عرضه می شود.

هیچ چیز مشخص نیست، شاید ما شاهد یک گوشی هواوی میت ۷ مینی ۴.۷ اینچی و یک گوشی هواوی میت ۷ پلاس ۵.۷ اینچی باشیم. به هر حال همه ی این حدس و گمان ها ماه بعد و در IFA برطرف می شوند.

بر اساس تست AnTuTu، این تراکم پیکسل و کیفیت صفحه نمایش با صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی مطابقت می کند.

عضی از گزارش ها بیان می کنند که این دستگاه با قابلیت ۵.۷ اینچی عرضه می شود.

رونمایی این گوشی در IFA برلین است که احتمالا ۲ سپتامبر خواهد بود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر