;
coinex

لنوو می گوید برای طراحی، توسعه و تولید گوشی‌های هوشمند خود، به موتورولا تکیه خواهد کرد

 

لنوو می گوید برای طراحی، توسعه و تولید گوشی‌های هوشمند خود، به موتورولا تکیه خواهد کرد

امروز لنوو در اعلام درآمد فصلی خود، بیان کرد که درآمد کل آن 3٪ افزایش سالانه یافته و به 10.7 میلیارد دلار برای فصل دوم رسیده است. اما درآمد خالص 51 درصد کاهش یافته است و به 105 میلیون دلار رسیده است. این اعداد و ارقام شامل همه کسب و کار شرکت می باشد. هنگامی که وارد بخش گوشی های هوشمند و تبلت می شویم، بنا به گفته لنوو کاهش رشد و افزایش رقابت باعث صدمه به نتایج آنها در بخش تلفن همراه شده است.

با این حال، درآمد کسب و کار بخش موبایل سوار بر موتورولاست و آخرین درآمد ۱.۲ میلیارد دلاری اختصاص یافته، بیش از نیمی از ۲.۱ میلیارد دلار درآمد سه ماهه بخش موبایل می باشد که منجر به حصول سود ۳۳ درصدی سالانه شده است. این شرکت گزارش داده که ۲۹۲ میلیون دلار ضرر، پیش از پرداخت مالیات در بخش موبایل داشته است. در این دوره، لنوو ۱۶.۲ میلیون گوشی هوشمند عرضه کرده  که رشدی 2.3 درصدی را نسبت به فصل دوم سال گذشته نشان می‌دهد. ۵.۹ میلیون از این گوشی‌ها برند موتورولا روی آنها بوده ،که کاهش ۳۱ درصدی، نسبت به سال گذشته است.

لنوو می‌گوید از حالا طراحی، توسعه و ساخت گوشی‌های لنوو به موتورولا تعلق می گیرد. به علاوه این شرکت، موتورولا و بخش موبایل را به گونه ای می بیند که در طی دو یا سه فصل آینده، سوددهی خود را باز می یابند. در بخش تبلت، لنوو  با توجه به اینکه ۲.۵ میلیون دستگاه فروخته، رشدی ۳.۸ درصدی کسب کرده است. با ۵.۸ درصد از سهم بازار تبلت‌ها، به عنوان سومین برند در بازار جهانی است و برای ربودن سهم بازار از دو سازنده بالاتر از خود برنامه ریزی کرده است.

.

منبع: phonearena


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر