;
coinex

ویندوز ۱۰ یک برنامه ی یونیورسال جدید Fitbit با پشتیبانی کورتانا دریافت می کند

برنامه ی  جهانی جدید Fitbit. Fitbit یک برنامه ی جهانی جدید ویندوز۱۰ منتشر کرده است که علاوه  پشتیبانی از کورتانا منجر به استفاده از دستورالعمل های جدید UI از مایکروسافت، می شود.

Fitbit یک برنامه ی یونیورسال جدید برای ویندوز ۱۰ منتشر کرده است که علاوه بر گنجاندن ویژگی های جدید و پشتیبانی از کورتانا منجر به استفاده از دستورالعمل های جدید UI از مایکروسافت نیز می شود.

Fitbit، سازنده ی پوشیدنی های تناسب اندام، همانطور که برای ویندوز ۸، ویندوز RT و ویندوز فون ۸.۱ در دسترس بوده است، از زمان شروع به کارش، پشتیبانی خوبی از پلت فرم های مایکروسافت نشان داده است. حال این شرکت، این تعهد نا نوشته خود را برای ویندوز ۱۰ به وسیله ی راه اندازی برنامه ی یونیورسال ویندوز (Universal Windows) جدیدش نشان داده است.

این برنامه ی جدید Fibit، با استفاده از دستورالعمل های جدید طراحی ویندوز ۱۰ مجددا طراحی شده است. در حال حاضر این برنامه از قابلیت های ویندوز ۱۰ مانند دستورات صوتی کورتانا و Continuum پشتیبانی می کند. در حال حاضر همانطور که انتظار می رود، نوتیفیکیشن ها به Notification Center فرستاده می شوند. فعالیت های بروزرسانی همانطور که در برنامه ی قبلی هم بود، بر روی Live Tile نشان داده می شوند. این داشبورد جزئیات اطلاعات فعالیت های هر روز کاربران را فراهم می کند و اقدامات سریع، ردیابی و ثبت فعالیت ها را فعال می کند.

از آنجا که این برنامه یونیورسال می باشد، برای ویندوز ۱۰ موبایل و ایکس باکس وان که در آینده ای نزدیک بروزرسانی می شوند، در دسترس خواهد بود.

کاربران می توانند برنامه ی Fitbit اخیر را برای ویندوز ۱۰ از لینک فروشگاه دریافت نمایند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر