;
coinex

شایعات جدید ادعا می کنند که امسال آیپد ایر ۳ عرضه نمی شود

آیپد ایر ۳ عرضه نمی شود. طبق یک گزارشی جدید از نشریه ی  تایوانی دیجی تایمز (Digitimes) ، امسال خبری از اپل آیپد مینی ایر ۳ (Apple iPad Mini Air 3) نمی باشد.

طبق یک گزارشی جدید از نشریه ی  تایوانی دیجی تایمز (Digitimes)، امسال خبری از اپل آیپد مینی ایر ۳ (Apple iPad Mini Air 3) نمی باشد.

قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم لازم است که این نکته را هم ذکر کنیم که این نشریه در گذشته در گزارشی از گوشی های هوشمند و تبلت ها در چندین مورد اصلاح شده است و بنابراین گزارشی خالی از اشتباه نیست. به این ترتیب، این اطلاعات با شک و تردید هایی همراه خواهد بود.

برخلاف گزارش اخیر که استدلالش اینگونه بود که اپل آیپد مینی ۴ (Apple iPad Mini 4) آینده با مشخصات داخلی که به صورت قابل توجهی بهبود یافته، خواهد آمد، دیجی تایمز ادعا می کند که این نسل چهارم آیپد فشرده در مقایسه با اپل آیپد مینی ۳، تنها یک مقداری ارتقا می یابد. با توجه به اینکه آیپد مینی ۳ اساسا در مقایسه با مدل قبلی خود یکسان بوده و تفاوت آنها فقط در یک ریدر اثر انگشت تاچ آیدی (Touch ID) می باشد، این خبر برای آن دسته از کسانی که چشم به این تبلت های فشرده دوخته اند ناخوشایند است.

این گزارش به اغلب شایعات درباره ی اپل آیپد پرو (Apple iPad Pro) اشاره ای نمی کند. در چند ماه گذشته، چندین منبع یک آیپد ۱۲.۹ اینچی را که به نظر می رسد اپل از اوایل سال ۲۰۱۴ بر روی آن در حال کار بوده اند و در نهایت امسال آغاز به کار خواهند کرد را نشان داده اند، اما دیجی تامز در گزارش جدید خود نظری درباره ی این آیپد های بزرگ نداده است.

سپس این گزارش ادعا می کند که با کاهش تقاضای تبلت ها روبه رو شده اند. در حال حاضر تولید کنندگان برای سفارشات حول برنامه های دیگری مانند گوشی های هوشمند، پوشیدنی ها و دستگاه های مربوط به وسایل خودرو تمرکز می کنند. این نشان می دهد که ظهور فبلت منجر به کاهش عمده ای در تقاضای تبلت شده است و در حال حاضر هیچ نشانه ای از وضعیت معکوس در آینده ای نزدیک وجود ندارد.

اگرچه اپل، آیپد های جدید را در اکتبر رونمایی کرد، بعضی از گزارش ها ادعا می کنند که نسل جدید آیپد هایش همزمان با سری های آیفون ۶ اس (iPhone 6S) در ۹ سپتامبر رونمایی خواهد شد و فقط کمتر از ۱ ماه به این روز باقی مانده و ما می توانیم به درستی و یا نادرستی این شایعات پی ببریم.

 منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر