;
coinex

سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی گیر S2 خود را در سپتامبر رونمایی می کند

در یک رویداد خبری که دیروز در نیویورک برگزار شد، سامسونگ از یک اعلامیه جذاب پرده برداری کرد، چیزی که معتقدیم احساسات بسیاری را برانگیخت و می تواند به نوبه خود مهم تلقی شود.

در یک رویداد خبری که دیروز در نیویورک برگزار شد، سامسونگ از یک اعلامیه جذاب پرده برداری کرد، چیزی که معتقدیم احساسات بسیاری را برانگیخت و می تواند به نوبه خود مهم تلقی شود.

خیلی ها ممکن است این گونه فکر کنند که سامسونگ ساعت هوشمند گیِر اس 2 (Samsung Gear S2) را رونمایی کرد و این تنها یک گجت پوشیدنی جدید است. بعد از اپل واچ و گوگل ور، خب انتظار چه چیزِ دیگری از سامسونگ می رفت؟ یک گجت جدید از سری گلکسی گیِر. اما باید گفت که این آپدیت کمی متفاوت است!

براساس گزارشی از VentureBeat، “سامسونگ در رویداد خبری خود در نیویورک، از ساعت هوشمند گِرد خود پرده برداشت – سامسونگ گیِر S2 – و اعلام کرد که این ساعت هوشمند اوایل ماه بعد در IFA در برلین رونمایی خواهد شد.

انتظار می رود که سامسونگ گلکسی گیِر S2 سیستم عامل تایزن را اجرا کند. در حالی که تایزن هنوز هم در دنیای دستگاه های دیجیتال حرف زیادی برای گفتن ندارد – درست مانند تلاش هایی مثل WebOS و bada توسط سامسونگ – اما به نظر می رسد که پتانسیل عرض اندام به عنوان یک سیستم عامل جدید برای محصولات موجود در حوزه تکنولوژی را داراست و در حال حاضر نیز سامسونگ نشان داده است که به جای سوئیچ کردن به اندروید ورِ گوگل، تمایل بیشتری به تمرکز بر تایزن دارد.

با توجه به جوِ به وجود آمده در راستای عملکرد ساعت های هوشمند، برنامه هایی که برای آن ها توسعه داده می شود هنوز بسیار اندک اند. بنابراین شاید داشتنِ تعدادِ بیشتری سیستم عامل بهینه شده با حداقل نارسایی ها برای این گجت های پوشیدنی، قابل درک باشد و اگر سامسونگ بتواند تایزن را به گونه ای بهینه نماید تا برای ساعت های هوشمند به عنوان یک سیستم عامل مناسب خودنمایی کند، این امر می تواند باعث سلطه سامسونگ بر بازار ساعت های هوشمند شود.

این گزارش در ادامه می افزاید: “سامسونگ در رویداد توسعه دهندگان تایزن که در 30 جولای برگزار شد گفت که این ساعت از قابی دوّار و قابل چرخش ساخته شده است تا بتوان بین محتوای ساعت پویش و عملیات ساعت را کنترل کرد. این قاب دوار درست همانند دکمه تاج مانندِ اپل واچ عمل کرده و می تواند برای عملکردهایی مشابه به آن ایفای نقش نماید، مثل بزرگ نمایی و کوچک نمایی محتویات و کنترل حرکات خاص در برنامه ها و بازی ها. شایعات موجود می گویند که این ساعت جدید مبتنی بر تایزن دارای پردازنده دو هسته ای اگزینوس 3472، صفحه نمایشی با رزولوشن 360×360 پیکسل، 768 مگابایت حافظه رم، 4 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و یک باتری 250 میلی آمپر ساعتی می باشد.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر