;
coinex

محک نمونه ی اولیه ی آیفون ۶ اس توسط Geekbench

محک نمونه ی اولیه ی  آیفون ۶اس توسط Geekbench. یک نمونه ی اولیه از اپل آیفون ۶اس (Apple iPhone 6s) تسط Geekbench محک زده شد.

یک نمونه ی اولیه از اپل آیفون ۶ اس (Apple iPhone 6s) توسط Geekbench محک زده شد. این گوشی که با  یک پردازنده ی ۳ هسته ای طراحی شده، امتیاز ۱۸۱۱ در تک هسته ای و ۴۵۷۷ در چند هسته ای کسب کرد که بعضی از گوشی های هوشمند مانند اچ تی سی وان ام ۹ (HTC One M9) را با اختلاف جا گذاشت. پرچمدار فعلی اچ تی سی امتیازهای تک هسته ای ۱۲۳۲ و ۳۵۸۷ چند هسته ای را کسب کرد.

این نمونه ی اولیه از آیفون ۶ اس امتیاز تک هسته ای بالاتری از سامسونگ گلکسی اس ۶ اج که با امتیاز ۱۴۹۲ جایگاه دومی را در Geekbench به خود اختصاص داده، داشته است اما نتیجه ی چند هسته ای با امتیاز ۵۰۷۷ در این دسته بندی قطعا به نفع گلکسی اس ۶ اج می باشد. توجه داشته باشید که تعدادی از عوامل هم وجود دارد که نتایج مقایسه را نادرست می کند.

هم چنین تست Geekbench نشان داد که همانطور که از ابتدا تصور می کردیم، آیفون یک رم ۲ گیگا بایتی دارد. از آنجایی که این توسط یک آزمون Geekbench که ادعا می کرد تنها یک رم ۱ گیگا بایتی داخل آن است، مورد درخواست واقع شد. با نتایجی که از این تست بدست آمد، امروز تایید شد که یک رم ۲ گیگا بایتی و پردازنده ی ۳ هسته ای با سرعت ۱.۵ گیگا هرتز همه به درستی ظاهر شده اند.

انتظار می رود آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در ۹ سپتامبر رونمایی شوند.

این نمونه ی اولیه از آیفون ۶اس امتیاز تک هسته ای بالاتری از سامسونگ گلکسی اس۶ اج که با امتیاز ۱۴۹۲ جایگاه دومی را در Geekbench به خود اختصاص داده، داشته است

پرچمدار فعلی اچ تی سی امتیازهای تک هسته ای ۱۲۳۲ و ۳۵۸۷ چند هسته ای را کسب کرد.

نتیجه ی چند هسته ای با امتیاز ۵۰۷۷ در این دسته بندی قطعا به نفع گلکسی اس۶ اج می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر