;
coinex

لتیوی اولین شرکتی است که گوشی هوشمند با کوآلکام اسنپدراگون ۸۲۰ را تبلیغ می کند

لتیوی. لتیوی اولین شرکت است که گوشی هوشمند با کوآلکام اسنپدراگون ۸۲۰ را تبلیغ می کند

لتیوی ، یک سازنده ی گوشی هوشمند نوپا اما بلندهمت در چین، اشاره کرده است که گوشی هوشمند بعدیش از کوآلکام اسنپدراگون ۸۲۰ که در آینده می آید، بهره می گیرد.

با این حال که لتیوی برند شناخته شده ای در مقایسه با دیگر رقبا نیست، اما این شرکت موجی را در کشور خود ایجاد کرده است. بنا به گفته ی یکی از گزارش های اخیر، در حال حاضر لتیوی، این سازنده ی گوشی های هوشمند در چین – که بزرگترین بازار گوشی های هوشمند از نظر کل درامد و ارسال در جهان می باشد – به سرعت در حال رشد است.

این شرکت با ارائه ی سه مدل از گوشی های هوشمند که همه ی آنها دارای مشخصات خوبی می باشند، به این شاهکار دست یافته است و این امری تعجب آور نیست که این سازنده ی نوپای گوشی های هوشمند بتواند به زودی برای خود جایگاهی ممتاز رقم بزند.

این شرکت با ارسال یک تیزر بر روی صفحه ی هنگ کنگ خود اعلام کرد که در حال کار بر روی گوشی های هوشمند با پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ می باشد. این تیزر متشکل از پانل جلوی گوشی هوشمند با حداقل قاب و عدد ۸۲۰ که در مرکز آن نوشته شده، می باشد. با اینکه این اعلام به صورت رسمی نیست اما این تصاویر نمی توانند بی دلیل هم باشند. علاوه بر این، مدیر عامل و مدیر عملیاتی این شرکت اخیرا یک پست درباره اسنپدراگون ۸۲۰ را از China Mobile به Weibo ارسال کردند. در هر دو مدل لتیوی وان پرو (LeTV One Pro) و لتیوی وان مکس (LeTv One Max) از اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده شده است که به همین دلیل هم هست که تعجب آور نیست،  لتیوی در گوشی هوشمند بعدی خود از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره گیرد.

در حال حاضر، اینکه لتیوی به عنوان اولین سازنده ی گوشی هوشمند برای استفاده از اسنپدراگون ۸۲۰ تبلیغات کرده است الزاما به این معنی نخواهد بود که اولین شرکت هم می باشد که آن را راه اندازی می کند. به خاطر داشته باشید که استفاده از این پردازشگر بر روی دستگاه های واقعی در اوایل سال ۲۰۱۶ آغاز می شود. با این حال این هم اثبات شده است که نسخه های جدید بر روی گوشی های هوشمندی که توسط سازندگان نه چندان شناخته شده آغاز به کار می کنند، بعید هم نیست.

در حالی که کوآلکام مشخصات فنی کامل از اسنپدراگون ۸۲۰ را هنوز اعلام نکرده است، این شرکت به تازگی برخی از جزئیات مرتبط با این چیپ ست آینده ی خود را به اشتراک گذاشته است. عملکرد پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ (Adreno 530) در مقایسه با آدرنو ۴۳۰ (Adreno 430) که در اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده شده، ۴۰ درصد ارتقا یافته و با کاهش ۴۰ درصدی مصرف انرژی همراه می باشد.

این اسنپدراگون 820 یک سیستم روی تراشه (SoC) خواهد بود که باعث به وجود آمدن اولین هسته سی پی یو 64 بیتی شرکت خواهد شد که به کوالکام با هسته های ARM خود در نسل اول چیپ هایش پا خواهد گذاشت. به عقب که برگردیم در MWC 2015 ، کوآلکام اولین بار ذکر کرد که شرکت این تراشه ی جدید را ساختار Kyro شصت و چهار بیتی جدید نامیده است، اما اطلاعات کمی را در آنجا به اشتراک گذاشتند. از جمله ی آنها می توان به این اشاره کرد که این پردازنده ی مرکزی چهار هسته ای Kyro که داخل اسنپدراگون ۸۲۰ می باشد در مقایسه با پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای که در اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده شده، با ارتقای عملکرد ۳۵ درصدی همراه می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر