;
coinex

اولین تست سقوط گلکسی نوت ۵ حکایت از شکستن بدنه شیشه ای آن دارد

The-first-Galaxy-Note5-drop-test-tells-the-tale-of-broken-glass-video

گلکسی نوت ۵ با همان فاکتورهای جدید و متهورانه باز طراحی شده ای که گلکسی S6 چند ماه پیش معرفی شد، به بازار می آید. البته این دفعه این طراحی، در قالبی بزرگتر صورت گرفته است. بدنه ی شیشه ای از نظر ظاهر و در دست گرفتن بسیار زیبا و مناسب است و حتی سامسونگ طوری این طراحی را مدیریت کرده است که اسکلتی سبک و نازک نیز برای این فبلت در نظر گرفته شود.

علاوه بر این، ساخت و ساز های پلاستیکی با مواد ممتاز جایگزین شده است. در واقع، نوت 5 تقریبا یک کپی دقیق از طراحی زیبای S6 است، البته دوربین آن کمی برآمدگی دارد، اما در قابی بزرگتر جای گرفته است و همچنین برای ارگونومیک تر شدن حمل این فبلت نسبتا بزرگ، انحنایی در طرفین آن ایجاد شده است.

سامسونگ مفتخر به فرآیند ساخت استفاده شده در بدنه فلزی و شیشه ای نوت 5 است و البته که این طراحی بدنه دلیل خوبی هم برای این افتخار است، چرا که این یک فرایند چند پوششی نازک نانو برای دستیابی به زیبایی تام و رنگ آمیزی یکنواخت از رنگ های مختلف می باشد که نوت 5 را مزین کرده است. علاوه بر این، مانند S6، در نوت 5 نیز احتمالا یک آلیاژ آلومینیوم درجه 6013 به کار برده شده است، در حالی که اکثر گوشی های هوشمند دیگر، از جمله آیفون 6، با استفاده از مشتقات نا مرغوب درجه 6063 می باشد که البته همه این ها برای تست خم شدن خوب و مناسب می باشند، اما تست سقوط با وجود بسته بندی شیشه ای جلو و عقب، موضوعی کاملا متفاوت است. با مشاهده ویدئو زیر بررسی کنید که برای جلو و عقب نوت جدید با چنین بدنه ای بعد از رهایی توسط ماشین سقوط از ارتفاع نسبتا کم، چه اتفاقی می افتد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر