;
coinex

وایو با تبلت Z Canvas به ایالت متحده باز می گردد

تبلت Z Canvas. این شرکت با در نظر گرفتن این هدف، VAIO Z Canvas را به عنوان اولین محصول خود برای ایالات متحده رونمایی کرد.

هنگامی که سونی در ماه فوریه خط تولید کامپیوتر های شخصی را به یک سرمایه گذار به فروش رساند، وایو (VAIO) به عنوان یک شرکت مستقل مورد تایید قرار گرفت. این شرکت به تولید دستگاه ها بدون برند سونی ادامه داد، اما آنها منحصر به بازار ژاپن بودند. با این وجود، در یک گزارش اخیر توسط وال استریت ژورنال، به نظر می رسد که این شرکت در حال حاضر به دنبال گسترش بازار خود می باشد و مقصد بعدی خود را ایالات متحده و برزیل انتخاب کرده است.

یوشیمی اوتا (Yoshimi Ota) مدیر اجرایی وایو این خبر را به اشتراک گذاشت که در دوران سونی، وایو روی سودآوری بیشتر سهم بازار متمرکز شده بود و امروز آنها در حال تلاش برای عکس این عمل می باشند. اوتا گفت “ما علاقه ای به مدل های ارزان قیمت برای همه نداریم”. هدف آنها در حال حاضر تمرکز بر روی بازارهای ویژه و خاص می باشد، به طور خاص، مصرف کنندگان دراین صنعت خلاق مانند طراحان، عکاسان و هم چنین آنهایی که از مک استفاده می کنند.

این شرکت با در نظر گرفتن این هدف، VAIO Z Canvas را به عنوان اولین محصول خود برای ایالات متحده رونمایی کرد. این دستگاه یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی با کیفیت ۱۷۰۴×۲۵۶۰ دارد. این تبلت از یک پردازنده ی اینتل کور آی۷ (Intel Core i7-4770HQ) بهره می برد و دارای یک رم ۱۶ گیگا بایتی است که با ۲۵۶ گیگا بایت حافظه ی داخلی همراه می شود. این تبلت غول آسا با یک صفحه کلید (کیبورد) جداشدنی ارائه می گردد. قیمت این تبلت از ۲۱۹۹ دلار (حدود ۷ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان با دلار ۳۳۰۰ تومانی) شروع می شود و تا پنجم اکتبر بر روی فروشگاه های مایکروسافت و همچنین از طریق وبسایت آمریکایی وایو در دسترس قرار می گیرد. پیش فروش در ماه سپتامبر در ایالات متحده شروع می شود. با توجه به اینکه برزیل هم بازار جدید دیگر وایو می باشد، خرید و فروش در مشارکت با Positive Informatica – بزرگترین تولید کننده کامپیوتر در آمریکای لاتین و 10 امین در دنیا – انجام می شود.

با وجود روند فعلی در صنعت کامپیوتر که به طور مداوم شاهد رکود در خرید و فروش هم هستیم، اوتا از این توسعه مطمئن است و پیش بینی می کند که این شرکت تا آخر همین امسال، سود هنگفتی را ثبت و ضبط می کند. او حتی عرضه ی عمومی اولیه به شرکت های دیگر تا دو سال را پیش بینی می کند. اوتا، نام مایکروسافت و اپل  و حتی مالک سابق خود یعنی سونی را به عنوان خریداران بالقوه ی این محصول ذکر می کند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر