;
coinex

لانچر “Google Now” اندروید M برای دانلود در دسترس است

لانچر "Google Now" اندرویدM. اگر شما صاحب دستگاه اندروید هستید و می خواهید اندروید 6.0 مارشمالو را بیازمایید از وجود لانچر" Google Now" اندروید M که در حال حاضر، برای دانلود در دسترس است، هیجان زده خواهید شد.

اگر شما صاحب یک دستگاه اندرویدی هستید و می خواهید اندروید 6.0 مارشمالو را بیازمایید، ولی برای فلش دستگاه خود با ROM کاملا متفاوت آمادگی ندارید، حتما از وجود لانچر” Google Now” اندروید M که در حال حاضر، برای دانلود در دسترس است، هیجان زده خواهید شد.
با اینکه این یک نسخه رسمی نیست و یک تجربه کامل اندروید مارشمالو را در اختیار نمی گذارد، اما یک نمونه کوچک بی خطر از آخرین نسخه سیستم عامل ساخت گوگل را ارئه می دهد. این APK غیر رسمی تصاویر پس زمینه جدید مختلفی از این پیش نمایش توسعه دهنده و همچنین کارآیی آن، عرضه می کند.
برای کسانی که علاقه مندند و بیشتر از این می خواهند، گوگل سومین و آخرین پیش نمایش توسعه دهنده را برای اندروید M منتشر کرده است که در حال حاضر تنها برای نکسوس 5، نکسوس6، نکسوس9 و نکسوس پلیر در دسترس است.
انتظار می رود گوگل نخستین نمایش از نسخه نهایی اندروید مارشمالو را با نکسوس های جدید خود در اواخر سال جاری، نمایش دهد. شایعات حاکی از آن است که گوگل در حال آماده سازی دو دستگاه نکسوس، که یکی تولید کمپانی هوآوی و دیگری تولید LG است، می باشد.

.

منبع: neowin


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر