;
coinex

Line Here برنامه ای است که به شما امکان مشاهده ی موقعیت مخاطبین را می دهد

Line Here . سرویس پیام رسانی لاین (Line) یک برنامه ی موبایل جدید منتشر کرده است که به کاربران این امکان را می دهد که موقعیت خود را بلادرنگ با مخاطبین به اشتراک بگذارند.

بعد از انتشار ابزار هایی برای به اشتراک گذاشتن استیکرها، سلفی گرفتن، برقراری تماس گروهی و … سرویس پیام رسانی لاین (Line) یک برنامه ی موبایل جدید منتشر کرده است که به کاربران این امکان را می دهد که موقعیت خود را بلادرنگ با مخاطبین به اشتراک بگذارند.

Line Here که برای اندروید و iOS در دسترس می باشد، برنامه ای است که به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی موقعیت افراد خانواده و یا دوستان خود را در هر جایی که هستند و یا زمانی که به مقصد خاصی می خواهند بروند ولی امکان پیام رسانی و یا برقراری تماس را ندارند، بیابند.

شما می توانید روی گوشی خود یک اتاق برای به اشتراک گذاری موقعیت ایجاد کنید تا بتوانید موقعیت هرشخصی در این گروه را روی نقشه ببینید. هر اتاق تا ۲۰۰ عضو را پشتیبانی می کند. به عنوان مثال زمانی که برای یک برنامه ی گروهی خاص با یکدیگر قرار دارید می توانید بدون تماس و پیام های مکرر برای یافتن موقعیت هریک از افراد، که کار آزار دهنده ای هم می باشد، موقعیت یکدیگر را ببینید.

شما می توانید روی گوشی خود یک اتاق برای به اشتراک گذاری موقعیت ایجاد کنید تا بتوانید موقعیت هرشخصی در این گروه را روی نقشه ببینید.

اگر شما نمی خواهید کسی همه ی موقعیت هایی که در آن حضور داشته اید را بداند، می توانید یک تایمر را برای اینکه چه مدت موقعیت شما با مخاطبین و در گروه به اشتراک گذاشته شود، تنظیم کنید.

والدین هم می توانند Line Here را برای دریافت هشدار از زمانی که بچه ها به مدرسه و یا خانه می رسند، تنظیم کنند.

استفاده از لاین هیر رایگان می باشد، اما شما برای شروع استفاده از این برنامه به تایید خودتان با استفاده از لاین و یا حساب کاربری فیسبوک نیاز دارید. این برنامه قطعا اولین برنامه در نوع خود نمی باشد، اما حتما دلیل دیگری برای جذب بیش از ۲۰۵ میلیون کاربر داشته است.

والدین هم می توانند Line Here را برای دریافت هشدار از زمانی که بچه ها به مدرسه و یا خانه می رسند، تنظیم کنند.

.

منبع: thenextweb


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر