;
coinex

دستبند هوشمند جدید سونی (SmartBand 2) ضربان قلب و توییت های شما را پیگیری می کند

دستبند هوشمند جدید سونی (SmartBand 2) ضربان قلب و توییت های شما را پیگیری می کند

سونی اعلام کرد که دستبند سلامتی جدیدش به همراه تعدادی سنسور خواهد آمد که باعث می شود تا نظارت ما بر سلامتی مان بهتر و آسان تر شود. اسم این دستبند SmartBand 2 است.

یک شتاب سنج و مجموعه ای از سنسورهای ضربان قلب، نبض شما را نشان خواهند داد. این دستبند حتی خواب شما را هم به لطف تشخیص خودکار خواب پیگیری می کند. وظیفه ی هشدار ساعت این است که در طول چرخه خواب شما را در بهترین زمان به آرامی بیدار کنند.

این دستبند یک باتری با ظرفیت نگه داری 2 روزه دارد. همچنین  ضد آب نیز می باشد. Smartband 2 به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید آن را هر کجا که می روید بپوشید.

همه ی اطلاعات به صورت اتوماتیک در برنامه ی Lifelog سونی ورود خواهند کرد که سونی ادعا کرده است که محبوب است ولی ما در مجموع چنین پیش بینی نمی کنیم. شما اگر گوشی هوشمند سونی مانند ایکسپریا زد 3 پلاس داشته باشید آن را به صورت نصب شده خواهید داشت، اما می توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید.

شما همچنین می توانید از یک برنامه ی میزبان دیگر نیز استفاده کنید. از سونی درخواست شده است تا اجازه دهد که این دستبند جدید بر روی برنامه های سلامتی دیگر نیز کار کند.

SmartBand 2 نه تنها در حفظ سلامت شما را بروز نگه خواهد داشت بلکه زمانی که شما تماس، پیام، ایمیل و یا توییتی داشته باشید با فلاش و ویبره شما را مطلع خواهد کرد. همچنین شما می توانید با ضربه زدن به دستبند پخش موزیک بر روی گوشی هوشمندتان را کنترل کنید. علاوه بر اینها، وقتی شما نزدیک به گوشی هوشمند یا موبایلتان باشید دستبند با ویبره به شما هشدار خواهد داد و این برای کسانی  که مدام جای گوشیشان را فراموش می کنند می تواند بسیار مناسب باشد.

این دستبند هوشمند در سپتامبر و با قیمتی حدود ۱۳۳ دلار (حدود ۴۳۹ هزار تومان) در 60 کشور عرضه خواهد شد.

 سادگی و قیمت پایین، می تواند آن را به عنوان یک دستبند ورزشی هوشمند محبوب کند اما امید می رود که این محصول با اکوسیستم سونی گره نخورده باشد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر