;
coinex

سامسونگ در حال برنامه ریزی برای ساخت تبلت 18.4 اینچی اندرویدی می باشد

سامسونگ در حال برنامه ریزی برای ساخت تبلت 18.4 اینچی اندروید می باشد

وقتی که سامسونگ وارد ساخت تبلت های اندروید شد تبلت هایی با صفحه نمایش 7، 8 و 10 اینچی سایز های رایج این تبلت ها بودند. هر چند تعدادی استثنا قابل توجه نیز وجود دارد که شامل مینی تب های 5 و 6 اینچی و تبلت بزرگ Fuhu با صفحه نمایشی 20 اینچی و سری های 24 اینچی می باشد. سری تولید های سامسونگ بین محدوده ی 12-7 اینچی می باشد اما طبق یک گزارش جدید از SamMobile سامسونگ در حال آماده کردن یک تبلت بزرگ است.

مدل این تبلت SM-T670 که به “Tahoe” موسوم است. یک تبلت بزرگ با صفحه نمایش 18.4 اینچی TFT LCD و رزولوشن 1920*1080. طبق گزارش ها، این تبلت برای استفاده در اداره، مدرسه و یا به عنوان نوعی دستگاه برای اتاق نشیمن در خانواده ساخته شده است. همچنین طبق این گزارش، Tahoe با تراشه ی Exynos تجهیز شده است و دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگا بایت حافظه ی داخلی با قابلیت ارتقا از طریق حافظه ی جانبی می باشد. دیگر ویژگی های تبلت شامل 2.1 مگاپیکسل دوربین جلو و 8 مگاپیکسل دوربین عقب، و باتری به ظرفیت 5700 میلی آمپر می باشد. از لحاظ ابعاد نیز دارای 451.8 میلی متر مساحت، 275.8 میلی متر بلندی و 11.9 میلی متر ضخامت آن است.

این اولین باری نیست که راجع به SM-T670 می شنویم، با برگشت به آگوست می بینیم که اخبار فاش شده نشان می داد که سامسونگ در حال کار کردن بر روی تبلت 18.4 اینچی بوده است و بنابراین، این خبر اخیر، اعتبار بیشتری را به این فرضیه می بخشد.

البته، این مهم است که توجه داشته باشیم نمی توانیم منبع سام موبایل را تایید کنیم و باید صبر کنیم و ببینیم که آیا به این شایعه جامه عمل پوشانده می شود یا خیر.

اما اگر واقعاً سامسونگ در حال برنامه ریزی برای ساخت تبلت بزرگ باشد، آیا شما به این تبلت بزرگ علاقه ای دارید؟ دیدگاهتان را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر