;
coinex

سامسونگ آوردن ویژگی های گلکسی S6 اج پلاس را به S6 و S6 اج آغاز کرده است

با رسمی شدن گلکسی S6ا ج پلاس، طرفداران سامسونگ به دنبال تجربه طراحی جدید منحنی دو طرفه سامسونگ، در مقیاس فبلت بودند. اما، علاوه بر صفحه نمایش بزرگ ، این گوشی جدید چند ویژگی جدید نرم افزاری و ترفند هایی را به ارمغان می آورد.
با رسمی شدن گلکسی S6ا ج پلاس، طرفداران سامسونگ به دنبال تجربه طراحی جدید منحنی دو طرفه سامسونگ، در مقیاس فبلت بودند. اما، علاوه بر صفحه نمایش بزرگ ، این گوشی جدید چند ویژگی جدید نرم افزاری و ترفند هایی را به ارمغان می آورد.

از دیدگاه نرم افزار، S6 اج پلاس شاید برای رابط نرم افزاری جدید اج به عنوان بهترین موردشناخته شده که از انحنا برای تعویض نرم افزار مناسب استفاده کرده است. خوشبختانه، سامسونگ با درخواست جهانی تجدید چنین رابطی مواجه شده است و اکنون در حال آوردن آن به سایر مدل ها در ترکیب آنها می باشد. در حال حاضر این مدلها پرچمداران گلکسی S6 و S6 اج می باشد.

برنامه های اج در حال حاضر به همراه چندین مزیت دیگر از مزایای اج پلاس، مانند رزولوشن UHD و لوله خلاء آمپر نرم افزار (Vacuum Tube Amp Pro) و همچنین آیکون های جدید، بهبود رابط کاربری و به روز رسانی به ناکس و سامسونگ پی، در حال بذر پاشی از طریق OTA به گوشی های گفته شده در کره هستند (با بازارهای دیگر  نیز مطمئنا به زودی در ارتباط خواهند بود).
برنامه های اج در حال حاضر به همراه چندین مزیت دیگر از مزایای اج پلاس، مانند رزولوشن UHD و لوله خلاء آمپر نرم افزار (Vacuum Tube Amp Pro) و همچنین آیکون های جدید، بهبود رابط کاربری و به روز رسانی به ناکس و سامسونگ پی، در حال بذر پاشی از طریق OTA به گوشی های گفته شده در کره هستند (با بازارهای دیگر  نیز مطمئنا به زودی در ارتباط خواهند بود). این قطعا خبر خوبی برای صاحبان S6 و S6 اج می باشد، اما هنوز چند چیز تازه وجود دارد که سامسونگ تصمیم گرفته است تا به عنوان انحصاری در S6 اج پلاس ارائه دهد، حداقل در حال حاضر این موارد وجود دارد که مهمترین آنها – توانایی گرفتن عکس با فرمت RAW، و همچنین برخی دیگر از ویژگی های پیشرفته دوربین، مانند کنترل سرعت شاتر می باشد که اکنون بخشی از OTA گفته شده نخواهند بود. با این حال، سامسونگ ترفند های دیگری از کارایی دوربین اج را به S6 و S6 اج اضافه می کند مثل حالت پخش یوتیوب، بنابراین به نظر می رسد که تصمیم نیاوردن RAW کاملا آگاهانه و عمدی بوده است و احتمالا با انگیزه دلایل بازاریابی ظاهری می باشد.

به هر حال، ما نمی توانیم از اینکه سامسونگ به دنبال نفع محصولات جدید خود و حصول اطمینان از مطلوب بودن آنها می باشد، ناراحت باشیم. امیدواریم، زمانی که هیجان S6 اج پلاس از بین می رود، این غول فناوری کره ای بیشتر ویژگی های باقی مانده را نیز برای سایر محصولاتش به ارمغان بیاورد.

.

منبع: gsmarena


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر