;
coinex

اپل، برنامه ی جایگزینی دوربین iSight را برای برخی از واحدهای مشخص از آیفون ۶ پلاس شروع می کند

برنامه ی جایگزینی دوربین iSight. اپل یک صفحه ی پشتیبانی ویژه برای آنهایی که دارای این گوشی های معیوب هستند قرار داده است.

اپل اذعان کرد که برخی از گوشی های اپل آیفون ۶ پلاس (Apple iPhone 6 Plus) با دوربین iSight معیوب در بازه ی زمانی بین سپتامبر ۲۰۱۴ و ژانویه ۲۰۱۵ به فروش رسیده است. این دوربین ها بر روی مدل های آیفون ۶ پلاس حاوی یک جزء بد بود که باعث می شد عکس های گرفته شده با این دوربین تار شوند. به همین خاطر، اپل یک طرح جایگزینی دوربین رایگان برای آن دسته از گوشی ها – که در رنج کوچکی از این شماره سریال ها بودند – را آغاز کرده است.

اپل یک صفحه ی پشتیبانی ویژه برای آنهایی که دارای این گوشی های معیوب هستند قرار داده است. برای واجد شرایط بودن جایگزینی این دوربین، باید عکس هایی که توسط دوربین عقب گوشی آیفون ۶ پلاس شما گرفته می شوند، تار باشند و باید در یک محدوده از شماره سریال های خاص باشند. صفحه ی پشتیبان شامل یک باکس می باشد که شما می توانید شماره سریال گوشی خود را آنجا تایپ کنید تا ببینید که آیا واجد شرایط می باشید یا خیر. شما می توانید شماره سریال گوشی خود را از این مسیر Settings> General> About بیابید.

اگر شماره سریال آیفون ۶ پلاس شما در محدوده ایکه اپل مشخص کرده باشد، شما می توانید به نزدیکترین مرکز مجاز تعمیر اپل مراجعه کرده و یا به نزدیکترین اپل استور بروید. گزینه ی دیگر برقراری تماس با پشتیبان فنی اپل (Apple Technical Support) می باشد. این برنامه برای گوشی هایی که واجد شرایط هستند تا سه سال پوشش داده خواهد شد. این به این علت است که گوشی هایی که آسیب دیده اند بلافاصله هرگونه مشکلی را نشان نمی دهند.

اپل گفته است که: “اپل درصد کمی از دستگاه های آیفون ۶ پلاس را با دوربین iSight که دارای المانی است که باعث می شود عکس های گرفته شده توسط این گوشی تار شوند را تعیین کرده است. این گوشی ها که در یک محدوده ای از شماره سریال ها می باشند و در بازه ی بین اوایل سپتامبر ۲۰۱۴ و ژانویه ۲۰۱۵ فروخته شدند. اگر آیفون ۶ پلاس شما هم عکس ها را تار می گیرد و در این محدوده از شماره سریال ها می باشد، اپل دوربین iSight دستگاه شما را جایگزین خواهد کرد.”

از آنجا که جزء معیوب، قسمتی از OIS اپل است که روی این آیفون ۶ پلاس بزرگتر قرار گرفته است و از آنجایی که اپل شامل این قابلیت روی دوربین عقب آیفون ۶ کوچکتر نمی باشد، دارندگان این گوشی با این مشکل مواجه نخواهند شد. اگر شما صاحب یک گوشی آیفون ۶ پلاس هستید، پیشنهاد می کنیم که صفحه ی پشتیبان را بررسی کنید تا ببینید که آیا گوشی شما هم جزء واجدین شرایط برای جایگزینی این دوربین iSight می باشد یا خیر.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر