;
coinex

تست عمر باتری Meizu m2 note

تست عمر باتری Meizu m2 note. ما در تست عمر باتری شاهد عملکردی خوب از Meizu m1 note بوده ایم و حال مشتاقیم که چگونگی عملکرد m2 note را در مقایسه با این مدل بررسی کنیم.

گوشی Meizu m2 note اگرچه با یک تراشه ی نامرغوب نسبت به مدل سابق خود عرضه شد، اما توانایی هایی از دیگر وجوه نسبت به این مدل هم دارد. این گوشی صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسلی و تکنولوژی مدیاتک (MediaTek) ارائه می دهد. علاوه بر این از یک باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری بهره می برد.

ما در تست عمر باتری شاهد عملکردی خوب از Meizu m1 note بوده ایم و حال مشتاقیم که چگونگی عملکرد m2 note را در مقایسه با این مدل بررسی کنیم.

ما این آزمایش را از ۳ منظر بررسی کردیم. اول از همه تست مکالمه ی  3G را انجام دادیم که دیدیم عمر باتری m2 note زیر ۲۱ ساعت به طول انجامید و این نشان از یک بهبود قابل توجهی نسبت به m1 note می باشد.

ما این آزمایش را از ۳ منظر بررسی کردیم. اول از همه تست مکالمه ی  3G را انجام دادیم که دیدیم عمر باتری m2 note زیر ۲۱ ساعت به طول انجامید و این نشان از یک بهبود قابل توجهی نسبت به m1 note می باشد.

.

بعد از ان از لحاظ مرور وب بررسی شد – هرچند عملکرد مرور وب کمتر از مدل m1 note  بود وحدود ۱۰ ساعت به طول انجامیدو ۳ ساعت کمتر از m1 note شارژ را نگه داشت، اما باز هم یک نشانه ی خیلی خوب است.

بعد از ان از لحاظ مرور وب بررسی شد - هرچند عملکرد مرور وب کمتر از مدل m1 note  بود وحدود ۱۰ ساعت به طول انجامیدو ۳ ساعت کمتر از m1 note شارژ را نگه داشت، اما باز هم یک نشانه ی خیلی خوب است.

.

در تست پخش ویدیو معلوم شد که باتری آن فقط ۶ ساعت و نیم قادر به پخش ویدیو می باشد که این مدت زمان زیر حد متوسط است و برای چنین صفحه نمایش زیبایی بسیار ناامید کننده می باشد. M1 note در مقایسه با این مدل دو برابر خوب این کار را انجام می داد.

در تست پخش ویدیو معلوم شد که باتری آن فقط ۶ ساعت و نیم قادر به پخش ویدیو می باشد که این مدت زمان زیر حد متوسط است و برای چنین صفحه نمایش زیبایی بسیار ناامید کننده می باشد. M1 note در مقایسه با این مدل دو برابر خوب این کار را انجام می داد.

.

وقتی این گوشی m2 note در حالت آماده به کار (Standby) می باشد، با تفاوت کمی عملکرد بهتری نسبت به m1 note دارد. اگر در حال استفاده از مدل یک یا دو سیم کارته ی آن می باشید، می توانید این گوشی را به مدت ۱۵ روز در حالت آماده به کار نگه دارید.

در واقع m2 note در تست تماس 3G و مرورگر وب آمار خوبی را از نظر مدت زمانی که باتری این گوشی دوام می آورد،  دارد ولی در پخش ویدیو عملکرد ضعیفی را از خود نشان می دهد. این گوشی در عملکرد آماده به کار، بهبود اندکی نسبت به مدل سابق خود دارد و امتیاز آن را تا ۶۹ ساعت ارتقا می دهد. این به این معنی است که اگر با این گوشی Meizu m2 ، روزانه به مدت ۱ ساعت هرکدام از گزینه های تماس، مرور وب و پخش ویدیو را انجام دهید، باتری آن دو روز و نیم به طول می انجامد.

این گوشی در عملکرد آماده به کار، بهبود اندکی نسبت به مدل سابق خود دارد و امتیاز آن را تا ۶۹ ساعت ارتقا می دهد.

m2 note، سه حالت از باتری را در اختیارمان قرار می دهد – صرفه جویی (Power-Saving، تنها ۴ هسته ی CPU)، تعادل (Balanced، شش هسته ی CPU) و عملکرد (Performance، همه ی ۸ هسته ی CPU). ما این تست را در حالت عملکرد انجام داده ایم بنابراین ممکن است زمانی که در حال اجرای حالت Power saving می باشد، شما عملکرد دیگری را از این گوشی شاهد باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر