;
coinex

عکس های جدید فاش شده از سونی اکسپریا زد 5

عکس های جدید فاش شده از سونی ایکس پریا زد 5

سونی اکسپریا زد 4 (Sony Xperia Z4) در حد و اندازه های یک آپدیت خوب برای سری پرچم دار های سونی نبود و شاید به همین خاطر باشد که در همه جا به جز ژاپن آن را اکسپریا زد 3 پلاس (+Xperia Z3) می نامند. اما امید های بیشتری به گوشی بعدی سری پرچم دار های سونی وجود دارد.

ما انتظار داریم تا سونی اکسپریا زد 5 نور چراغ کنفرانس IFA که در اوایل سپتامبر برگزار می شود، باشد، عکس ها و اخبار فاش شده موجودیت این گوشی را تایید می کنند.

در حال حاضر دسته عکس های فاش شده ی جدید از گوشی وجود دارد. این عکس ها بیشتر جنبه ی تبلیغاتی دارند تا این که راجع به خود گوشی اطلاعاتی را فاش کنند. اما از زمانی که شرکت پرچمدار بعدی خود را رسماً اعلام کرد هنوز این عکس های فاش شده اطلاعاتی را راجع به گوشی می دهند تا ما بدانیم گوشی دارای چه خصوصیاتی است.

شاید مهم ترین نکته شباهت بسیار بین اکسپریا زد 3 و اکسپریا زد 4 است. بنا براین آنهایی که به دنبال یک نگاه متفاوت از این گوشی بودند در حال نا امیدی هستند. سونی قطعاً فکر می کند که طراحی ایکس پریا به اندازه ای که باید خوب باشد، خوب هست.

برخلاف گوشی هایی که از فناوری نوظهور USB گونه C استفاده می کنند این گوشی دارای پورت میکرو USB استاندارد است. شاید بیشترین نو آوری در سونی اکسپریا زد 5 در درون گوشی باشد و نه در شکل شمایل بیرونی و ظاهر گوشی.

احتمال دیگری گه وجود دارد این است که این گوشی بودجه ای متوسطِ رو به پایین داشته است و بهترین ویژگی ها و نوآوری ها برای گوشی دیگری مانند سونی اکسپریا زد 5 پلاس یا گوشی دیگری در نظر گرفته شده است.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر