;
coinex

تصاویری لو رفته از بلک بری ونیز (BlackBerry Venice)

یک توییت از ایوان بلاس احتمالا طرحی را که بلک بری در ارتباط با چاشنی کردن اندروید بر روی گوشی های بلک بری دارد را فاش می کند. یک گیف (GIF) ارسال شده در این توییت (که ما آن را به صورت ویدیو در پایین قرار داده ایم) نشان می دهد که این BlackBerry Produnctivity Suite در حال اجرای این اسلایدر بلک بری ونیز می باشد.

یک توییت از ایوان بلاس احتمالا طرحی را که بلک بری در ارتباط با چاشنی کردن اندروید بر روی گوشی های بلک بری دارد را فاش می کند. یک گیف (GIF) ارسال شده در این توییت (که ما آن را به صورت ویدیو در پایین قرار داده ایم) نشان می دهد که این BlackBerry Produnctivity Suite در حال اجرای این اسلایدر بلک بری ونیز می باشد. این Productivity Suite یکی از ۳ سوئیتِ مشابهی می باشد که روی گوشی های بلک بری اجرا خواهد شد. دو تای دیگر BlackBerry Communication Suite و Security Suite BlackBerry می باشند.

این Productivity Suite شامل BlackBerry Hub، BlackBerry Calendar، BlackBerry Contacts، Documents To Go و Universal Search می باشد. به نظر می رسد که این Productivity Suite با Android ROM استفاده شده در ونیز گنجانده می شود. این باعث می شود که به نظر برسد که نسخه ی بلک بری از اندروید با یک پوسته ای که شامل ویژگی هایی از بلک بری ۱۰ می باشد، می آید.

این برای هر دو گروه از طرفداران اندروید و بلک بری، بیش از پیش جالب می شود. همانطور که ایوان بلاس در توییت خود نوشته است، ونیز سهام تلفن اندروید نیست. این موضوع باعث خواهد شد که حتی پر و پا قرص ترین طرفداران اندروید هم به این فکر کنند که اجرای واسط کاربری بلک بری 10 بر روی اندروید کارا تر از تاچ ویز می باشد.

هنوز هیچ چیز تایید نشده و تا وقتی که توسط بلک بری رسمی نشود نمی توان راجع به این موضوع بیش از این حرف زد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر