;
coinex

سواچ تصمیم دارد ساعت های هوشمند متعدد و البته ساده ایجاد نماید

مدیر عامل این شرکت، نیک هایک، می گوید  Touch Zero Twoسال آینده (نزدیک المپیک ریو در ماه آگوست) آغازبه کار می کند

سواچ فقط اندک زمانی است که وارد دنیای ساخت ساعت های هوشمند، شده است. اما در حال حاضر در این زمینه دنبال جاه طلبی های بزرگ بوده و برنامه های زیادی دارد. مدیر عامل این شرکت، نیک هایک، می گوید Touch Zero Twoسال آینده (نزدیک المپیک ریو در ماه آگوست) آغازبه کار می کند. قطعا ساعت های هوشمند متعددی وجود دارد و این شرکت در کنار پوشیدنی ها، ساعت های مجهز به تکنولوژی NFC و پرداخت سیار خود را در اواخر سال جاری عرضه می کند.

شما نباید از سواچ انتظار این را داشته باشید که به طور مستقیم اپل واچ و یا پوشیدنی های اندرویدی را به چالش کشد و با آنها به رقابت بپردازد. هایک به دنبال ساخت یک ” کامپیوتر مچی” چند منظوره و یا وابسته به دیگر شرکت ها برای ساعت هوشمند نیست. زمانی که مایکروسافت سرویس دیجیتالی MSN Direct را ترک کرد، سواچ بسیار آسیب دید، بنابراین این کمپانی دیگر وابسته به پلتفرم شرکت های دیگر نخواهد بود.

در عوض، بیشتر احتمال این وجود دارد که شاهد عرضه محصولاتی ساده و متمرکزی باشیم که کاری بیشتر از نشان دادن زمان را انجام می دهند. البته هنوز برای دانستن اینکه آیا این کار عملی است یا خیر زود می باشد و تخمین سهم بازار سواچ نشان می دهد که این برنامه ممکن است موفق نباشد. تحت هر شرایطی شنیدن این خبر که ساعت های هوشمند سواچ نیز عرضه خواهد شد و این شرکت در این زمینه اقداماتی دارد، بسیار خوشایند است.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر