;
coinex

ساعت LG G Wtach R با دریافت آپدیت جدید به Wi-Fi مجهز شد

ساعت LG G Wtach R با دریافت آپدیت جدید به Wi-Fi مجهز شد

مطابق انتظار ال جی شروع به فرستادن آپدیت برای LG G Watch R کرده است. یک ساعت اندروید که دارای شماره گیر است که کلمه ی “R” در اسم دستگاه موید این موضوع است.

به ماه می بر می گردیم، جایی که ال جی اعلام کرده بود که می خواهد این ساعت را آپدیت کند و ساعت داری Wi-Fi خواهد شد. یکی از شهروندان عادی که در مالزی زندگی می کند عکسی را منتشر کرد که بعد از نصب آپدیت بر روی G Watch R گرفته شده بود. همان طوری که در عکس ها مشخص است ساعت داری تنظیمات Wi-Fi شده و لیستی از Wi-Fi hotspot ها برای اتصال ساعت به دستگاه های دیگر موجود می باشد.

این ساعت G Watch R دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی به همراه رزولوشن 320*32 می باشد و از یک تراشه ی اسنپدراگون 400 در داخل این ساعت استفاده شده است. همچنین این ساعت 512 گیگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه ی داخلی داشته و ظرفیت باتری آن هم 410 میلی آمپر می باشد. ساعت G Watch R ال جی دارای مدرک IP67 می باشد و این امر به آن اجازه خواهد داد تا به مدت 30 دقیقه، بدون اینکه به آن صدمه ای وارد شود، داخل آب باقی بماند.

به دلیل اینکه این آپدیت به عنوان آپدیت وایرلس (OTA) فرستاده شده است، ممکن است چند روز طول بکشد تا این آپدیت برای همه ی ساعت ها فرستاده شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر