;
coinex

بنا به گزارش مک دونالد، اندروید پی در ۲۶ آگوست به ایالات متحده می آید

اندروید پی. بنا به گزارش مک دونالد، اندروید پی در ۲۶ اوت به ایالات متحده می آید

 پرداخت به کمک گوشی های هوشمند امری هیجان انگیز برای همه محسوب می شود، حال اندروید پی (Android Pay) به تعداد زیادی از افراد، روشی جدید برای پرداخت هر چیزی ارائه می دهد. یک سند جدید کشف شده از مک دونالد توسط وب سایت Android Police نشان می دهد که این رستوران زنجیره ای در حال آماده سازی کارمندانش برای پذیرفتن اندروید پی با شروع ۲۶ آگوست می باشد. از طرفی دیگر، یک کارمند دیگر، تصویری را روی ردیت (Reddit) به اشتراک گذاشته که نشان دهنده ی یک سند مشابه می باشد. گوگل گفته است که اندروید پی در همان زمان که اندروید ۶ “مارشمالو” می رسد، خواهد رسید، اما هنوز تاریخ آن را فاش نکرده است.

این سند که قدیمی و یا جدید بودنش مشخص نیست، همچنین نشان می دهد که سامسونگ پی (Samsung Pay) در ۲۱ آگوست می رسد در حالی که چندین هفته پیش سامسونگ گفت که سیستم پرداختش در ۲۸ سپتامبر عرضه می شود. واقعیت امر این است که چند روز بیشتر تا ۲۶ آگوست باقی نمانده و گوگل هنوز هیچ برنامه ای برای رویداد Android M ندارد. همانطور که گفته شد، این امر باعث خواهد شد که مک دونالد یکی از بزرگترین شرکای گوگل شود و با توجه به این که در موارد مختلف از آن یاد شده است. هنگامی که این برنامه عرضه شود، به روشی مشابه با اپل پی کار می کند. به این صورت که کافیست کارتی که با آن می خواهید پرداخت کنید را انتخاب کرده و گوشی خود را به ترمینال تماس کوچکی می دهید و توسط تکنولوژی NFC این ارتباط برقرار خواهد شد.

بعد از آن اندروید پی برای هر معامله یک “رمز” ایجاد خواهد کرد تا از سرقت اطلاعات کارت اعتباری شما جلوگیری به عمل آورد. یکی از مزیت های اندروید پی، سازگاری آن با گوشی های قدیمی تر می باشد.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر