;
coinex

چگونه صدای نوتیفیکیشن های فیسبوک مسنجر را خاموش کنید (اندروید)

خاموش کردن صدای نوتیفیکیشن فیسبوک مسنجر. فیسبوک مسنجر با بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، بدون شک یکی از بهترین برنامه های پیام رسانی فوری می باشد.

توجه: این مقاله برای کاربران بی تجربه می باشد.

فیسبوک مسنجر با بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، بدون شک یکی از بهترین برنامه های پیام رسانی فوری می باشد. این به طور گسترده ای دیده می شود که هنگامی که در خیابان، پارک، کافه و … هستید، یک صدای خاص از دریافت یک پیام شنیده می شود و البته در بعضی مکان ها این صدا ناخوشایند است. شما می توانید همیشه صدای نوتیفیکیشن های پیام ها را روی گوشی هوشمند و یا تبلت خود خاموش کنید و ما هم اکنون می خواهیم روش خاموش کردن آن را به شما توضیح دهیم.

واضح است اولین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه ی مسنجر خود را باز کنید. هنگامی که آن را باز می کنید، شما یک گزینه ی تنظیمات درقسمت بالا و گوشه ی سمت راست می بینید. بر روی آن ضربه بزنید تا منوی تنظیمات برای شما باز شود در این قسمت، Notification & Sounds را انتخاب کنید. در این زیر منو می بایستی شما گزینه ی Sound را دیسِلکت کنید (آن را از حالت انتخاب خارج نمایید) و تیک آن را بردارید. هم اکنون شما می توانید نوتیفیکیشن ها را بدون مزاحمت و بی سروصدا دریافت کنید. شما حتی می توانید به همین روش، ویبره و یا حتی به طور کامل نوتیفیکیشن ها را هم خاموش کنید. اگرچه با این کار، شما متوجه پیام های جدید نمی شوید ولی با باز نگه داشتن این برنامه و یا به طور دستی چک کردن این برنامه می توانید پیام ها را مشاهده نمایید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر