;
coinex

گلکسی اس 6 و زنفون 2 سریعتر از دیگر گوشی ها شارژ می شوند

این روز ها شارژ سریع تقریباً یک نیاز ضروری برای کاربران و همچنین یک ویژگی مفید و سودمند برای گوشی های هوشمند می باشد. بسیاری از گوشی هایی که امسال منتشر شدند فناوری Quick Charge 2.0 کوالکام را دارند و بعضی دیگر از تولید کنند گان گوشی مثل سامسونگ و اپو، ورژن های مخصوص خودشان را دارند. به تازگی وبسایت Tom’s Guide با انتخاب چند گوشی شاخص بازار، آزمایشی را بر روی آن ها انجام داده است تا ببیند کدام گوشی ها سرعت بیشتری در شارژ شدن دارند.

به طور خلاصه تنایج این آزمایش این گونه بود که سامسونگ گلکسی اس 6 و زنفون 2 ایسوس به عنوان برنده معرفی شدند. هر چند که الگوی شارژ شدن آن ها کمی با یکدیگر تفاوت داشت. نکسوس 6 گوگل و ال جی G4 نیز نتایج نسبتاً خوبی را از خود به جا گذاشتند، در حالی که آیفون 6 و وان پلاس 2 زمان طولانی را برای شارژ کردن پشت سر گذاشتند.

زنفون 2 در صدر جدول این رده بندی قرار دارد، این گوشی در 5 دقیقه ی اول 17 درصد شارژ شد و بعد از گذشت 15 دقیقه به 32 درصد شارژ رسید. بعد از گذشت 30 دقیقه گوشی های زنفون 2 و گلکسی اس 6 راه خود را از بقیه جدا کردند و به بالای 50 درصد شارژ رسیدند. اما دیگر گوشی ها با گذشت همین زمان تقریبا زیر 40 درصد شارژ شدند.

گلکسی اس 6 و زن فون 2 سریعتر از دیگر گوشی ها شارژ می شوند

در مرحله ی دوم از شارژ این گلکسی اس 6 بود که از زن فون 2 پیش افتاد. این گوشی بعد از گذشت 48 دقیقه به 80 درصد رسید و بعد از گذشت 1 ساعت و 22 دقیقه به طور کامل شارژ شد. زنفون 2 بعد از 1 ساعت و 49 دقیقه به طور کامل شارژ شد و دیگر گوشی ها مدت بیشتری طول کشید تا کامل شارژ شوند. تفاوت ظرفیت بین باتری ها بر روی نتیجه تاثیر گذاشت. هر دو گوشی آیفون 6 و وان پلاس 2 که از ویژگی شارژ سریع بهره نمی برند، بیش از 2 ساعت طول کشید تا شارژشان کامل شوند و همین موضوع می تواند دردسر هایی را برای کاربران این دو گوشی به وجود آورد.

چیزی که جالب توجه است نمایش خیره کننده ی گوشی زنفون 2 با توجه به قیمت کم آن و همچنین باتری 3 هزار میلی آمپری آن است.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر