;
coinex

مجموعه آفیس 2016 ظاهراً در 22 سپتامبر عرضه خواهد شد

مجموعه آفیس 2106 ظاهراً در 22 سپتامبر عرضه خواهد شد

بعد از عرضه ی رسمی ویندوز 10، مایکروسافت در حال حاضر به دنبال انتشار آپدیت ها برای هماهنگی بیشتر با این سیستم عامل جدید می باشد. شایعه شده است که شرکت نسخه ی نهایی مجموعه آفیس 2016 را در ماه بعد منتشر خواهد کرد.

WinFuture از یکی از منابع نزدیک به مایکروسافت متوجه شده است که شرکت، مجموعه آفیس 2016 را در تاریخ 22 سپتامبر عرضه خواهد کرد. این گزارش ادعا می کند که منابعی در داخل مایکروسافت دارد که عکس هایی را از سایت اینترانت مایکروسافت برای آنها فراهم کرده است.

در یک صفحه ی مربوط به عرضه ی مایکروسافت گفته شده است: “ما آفیس 2016 را به همراه آپدیت هایی برای ورد، اکسل، پاورپوینت، وان نوت، آوتلوک، اکسس و… ، عرضه خواهیم کرد.”

مایکروسافت ظاهراً در چند روز گذشته به کارمندان خود اعلام کرده است که عرضه ی رسمی در پایان سپتامبر اتفاق خواهد افتاد.

به ماه می بر می گردیم زمانی که مایکروسافت آفیس 2016 را برای Mac به همراه چند برنامه برای اندروید منتشر کرده بود. حق اشتراک آفیس 2016 برای یک مک یا کامپیوتر ویندوز 70 دلار و برای 5 دستگاه مختلف 100 دلار خواهد بود. برنامه های تلفن همراه رایگان می باشد، هر چند با پرداخت هزینه ی اشتراک ویژگی های بیشتر و پیشرفتته تری باز می شوند، اما به نظر می رسد که بیشتر مردم به آن احتیاج ندارند. نسخه های Mac و ویندوز به روش های سنتی فروخته می شوند. در نتیجه با یک بار خرید نمی توانید آن را بر روی کامپیوتر یا مک دیگری استفاده کنید، البته مگر اینکه آن را دوباره خریداری نمایید.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر