;
coinex

مایکروسافت آپدیت 5 برای ویژوال استودیو 2012 را منتشر کرد

مایکروسافت آپدیت 5 برای ویژوال استودیو 2012 را منتشر کرد

نرم افزار ویژوال استودیو نرم افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر می باشد که توسط مایکروسافت تولید شده است. تمرکز اصلی این نرم افزار از اولین نسخه ها تا کنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویسان اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی مستقل، وب گاه، برنامه های کاربردی وب که بر روی پلتفرم های مختلف اجرا می شوند و … را براحتی ایجاد نمایند.

حتی با وجود اینکه مایکروسافت نسخه ی رسمی ویژوال استودیو 2105 را ماه گذشته عرضه کرد. شرکت همچنان پشتیبانی خود از ورژن قبلی را با ارائه ی یک آپدیت عمده برای این نرم افزار ادامه می دهد. شب گذشته مایکروسافت آپدیت 5 را برای ویژوال استودیو 2012 منتشر کرد.

صفحه پشتیبانی مایکروسافت گزارشی از جزئیات تغییرات و چیز هایی که بهبود داده شده اند و رفع اشکالات آپدیت 5 را آورده است. این دانلود بیشتر برای رفع اشکالات مربوط به پشیبانی از  Team Project Rename است و ویژگی عمده ی جدیدی به آن اضافه نشده است. مایکروسافت قبلاً نشان داده بود که آپدیت 4 آخرین پچ برای ویژوال استودیو 2012 خواهد بود اما ساعاتی بعد مشخص شد که این برنامه همچنان نیاز به آپدیت دارد.

هم اکنون مایکروسافت در راستای ویژوال استودیو 2015 قدم بر می دارد، که به همراه پوشش قابلیت های قبلی، با صد ها ویژگی جدید معرفی شد. مایکروسافت همچنین دارای یک وبلاگ برای ارائه و توضیحاتی راجع به ویژگی های جدید دارد. این یک نمایش خوب از آنچه مایکروسافت به ویژوال استودیو 2105 آورده است، می باشد.

اما نکته ای که نباید از غافل شویم این است که مایکروسافت همچنان به پشتیبانی از ورژن قدیمی برنامه ادامه خواهد داد یا نه.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر