;
coinex

مشکل درج قلم S Pen گلکسی نوت۵

مشکل درج قلم S Pen گلکسی نوت۵.  بدجور قرار گرفتن انتهای قلم S Pen داخل این برند جدید سامسونگ گلکسی نوت۵ احتمالا به این دستگاه آسیب وارد می کند.

آیا شما هم شنیده اید؟ بدجور قرار گرفتن انتهای قلم S Pen داخل برند جدید سامسونگ گلکسی نوت۵ احتمالا به این دستگاه آسیب وارد می کند. به بیان دقیقتر، این می تواند به مکانیزم تشخیص S Pen آسیب بزند و ممکن است شما نتوانید هرگز دوباره از این قلم استفاده کنید (هرچند که خود نوت۵ به عملکرد خود ادامه می دهد)

سامسونگ از این موضوع آگاه است اما راه حلی برای آن ندارد و این به این دلیل است که شرکت فکر نمی کرده است که در وهله ی اول این موضوع مشکل ساز می شود. سامسونگ به همه ی صاحبان گلکسی نوت۵ “به شدت توصیه می کند” که “این دستورالعمل ها را در راهنمای کاربر دنبال کنند تا مطمئن شوند که چنین سناریوی غیر منتظره ای ناشی از S Pen را به هیچ طریق دیگری تجربه نمی کنند.”

در واقع این کتابچه ی راهنمای کاربر، به شما از خطرات ناشی از قرار دادن انتهای این قلم S Pen هشدار می دهد. همانطور که شما در تصاویر زیر مشاهده می کنید، صفحه ی ۲۵ از کتابچه ی راهنمای کاربر می گوید: “از قرار دادن نوک اشاره ی این قلم S Pen مطمئن شوید. قرار دادن اشتباه این قلم می تواند باعث گیر کردن و در نتیجه آسیب رساندن به قلم و گوشی شود.” اما چه کسی این کتابچه ی راهنمای کاربر را به طور کامل مطالعه می کند؟

صفحه ی ۲۵ از کتابچه ی راهنمای کاربر می گوید: "از قرار دادن نوک اشاره ی این قلم S Pen مطمئن شوید. قرار دادن اشتباه این قلم می تواند باعث گیر کردن و در نتیجه آسیب رساندن به قلم و گوشی شود."

البته در دنیای ایده آل، سامسونگ احتمالا این S Pen جدید را به روشی که شما به هیچ عنوان نتوانید آن را اشتباه قرار دهید، طراحی کرده است. امیدوارم که تعداد کاربرانی که به این دلیل گوشی های جدید و درخشان نوت۵ شان آسیب دیده است، زیاد نباشند، به ویژه حال که این مشکل به صورت گسترده شناخته شده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر