;
coinex

تایید باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری گوشی لنوو وایب پی۱ توسط خرده فروش آنلاین چینی

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری گوشی لنوو وایب پی۱. این گوشی در حال حاضر توسط TENNA تایید شده و به قیمتی معادل ۳۰۹.۹۹ دلار امریکا در سایت تجارت الکترونیک Pandawill.com قیمت گذاری شده است.

یک خرده فروش آنلاین چینی، دستگاه لنوو وایب پی۱ (Lenovo  Vibe P1) را حتی اگر تا افتتاحیه IFA در برلین به صورت رسمی پرده یرداری نشود، در لیست ثبت کرده است. این رویداد سالانه، امسال از ۴ سپتامبر تا ۹ سپتامبر برگزار می شود. این گوشی در حال حاضر توسط TENNA تایید شده و به قیمتی معادل ۳۰۹.۹۹ دلار امریکا در سایت تجارت الکترونیک Pandawill.com قیمت گذاری شده است.

گوشی لنوو وایب پی۱ به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ مجهز شده است. این گوشی از یک تراشه ی اسنپدراگون ۶۱۵ بهره می گیرد که حامل یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای با حداکثر سرعت ۱.۵ گیگا هرتز و یک پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ (Adreno 405) می باشد. همچنین ۳ گیگا بایت رم به همراه یک حافظه ی قابل ارتقای ۱۶ گیگا بایتی داخل آن کار شده است. یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی زینت بخش پشت این گوشی است و یک دوربین ۵ مگا پیکسلی هم در جلوی این گوشی برای گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت به کار رفته است.

بنا به شایعاتی که وجود دارد، این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری می باشد که این گوشی را برای مدت زمان طولانی نگه می دارد و قابلیت شارژ سریع ۲۴ واتی را برای این گوشی به نمایش می گذارد. هم چنین این گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت می باشد و اندروید ۵.۱ را هم اجرا می کند و Vibe UI (نسخه ی ۲.۶۸) نیز بر روی این سیستم عامل اپن سورس (open source) گوگل اجرا می شود. این گوشی از اتصال 4G LTE پشتیبانی می کند و قابلیت های سیم کارت دوگانه/آماده به کار دوگانه را ارائه می دهد.

با این حال که همه ی مشخصات این گوشی شناخته شده می باشد، ممکن است که این گوشی هنگامی که در هفته ی آینده رونمایی می شود ما را با ویژگی های غیر منتظره ای شگفت زده کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر