;
coinex

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 در زندگی واقعی

به جای داشتن یک صفحه نمایش منحنی، این گجت پوشیدنی جدید با صفحه نمایش دایره ای ارائه شد

سال گذشته Gear S سامسونگ – اولین ساعت هوشمند جهان که یک صفحه نمایش منحنی داشت – معرفی شد و به زودی جانشینی به نام Gear S2 برای آن بوجود آمد. اما، به جای داشتن یک صفحه نمایش منحنی، این گجت پوشیدنی جدید با صفحه نمایش دایره ای ارائه شد، در واقع، سامسونگ متوجه شد، که مردم، بیشتر تمایل به ساعت های هوشمند دایره مانند دارند.

Gear S2 به طور رسمی در اوایل ماه سپتامبر در نمایشگاه IFA سال 2015 اعلان می شود. تا آن زمان، Dennis Miloseski، معاون رئیس طراحی آمریکای سامسونگ، با عکسی که در اینستاگرام منتشر کرد، به ما نشان دادن که ساعت هوشمند جدید در زندگی واقعی، چگونه خواهد بود. همانطور که در زیر مشاهده می کنید، Gear S2 کاملا ظریف بوذه و بسیار شبیه به یک ساعت سنتی می باشد (همه ساعت های هوشمند دایره ای همین گونه هستند). چندی پیش، سامسونگ یک تیزر ویدئویی از Gear S2 و چنیدین تصویر تبلیغی منتشر کرد (که شما می توانید این تصاویر را نیز در زیر ببینید)، اما هیچ عکس مقایسه ای با زندگی واقعی وجود نداشته است.

مانند Gear S سامسونگ، Gear S2 نیز با سیستم عامل تایزن کار می کند، بنابراین اگر شما به دنبال یک گجت بپوشیدنی اندرویدی، می باشید، باید دیگر ساعت های هوشمند، را بررسی نمایید. همچنین ممکن است که Gear S2 یک درگاه نانو سیم کارت، داشته باشد، که اجازه می دهد تا کاربران به یک شبکه تلفن همراه اتصال یابند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر